Bijdrage plaatsen op LinkedIn

20-09-2018 10:07 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer een artikel als bijdrage te plaatsen op LinkedIn.
Als ik de link plak, krijg ik een voorbeeld te zien. Dat voorbeeld ziet er goed uit, met een grote foto.

Zodra ik de bijdrage dan plaats, ziet het voorbeeld er heel anders uit, beknopter als het ware.

Weet iemand hoe ik dat aan kan passen? De bijdrage die ik wil plaatsen staat of valt namelijk met de foto die bij de bijdrage hoort.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Is het een artikel dat je zelf hebt geschreven op LinkedIn of wil je een link plaatsen naar een bestaand artikel van een andere website?

In het laatste geval zou je zelf een afbeelding kunnen maken in bijvoorbeeld Canva of Powerpoint. Die plaats je dan bij de tekst waarin je een korte samenvatting van het artikel geeft, met de naam van de schrijver en website erin getagd natuurlijk. Hierin zet je dan ook dat een link naar het artikel in de eerste reactie staat onder het bericht. Dat is ook beter voor de ranking, want LI heeft de neiging om berichten met een link te zien als reclame waardoor die berichten minder hoog in de zoekresultaten verschijnen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hi STC, dank voor je reactie.
Het betreft een bijdrage, dus een artikel van een andere site die ik wil plaatsen.

Ik ga je tip eens uitproberen, nogmaals dank!
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven