facebook weigert advertentie

29-09-2018 09:30 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 kaarten voor Blof maar wil liever een weekendje naar Keulen. Nu heb je op fb allemaal van die verkoopsites dus ik denk; ik zet ze erop. Ik maak geen winst, ze staan er voor de kostprijs op.
Maar wat blijkt, Facebook heeft ze geweigerd omdat het handel zou zijn... hoezo handel? Op een vraag en aanbodsite? :peace:

Iemand ervaring hiermee en misschien tips hoe ik ze wel via facebook zou kunnen verkopen?

Oh, ticketswap is voor Blof kaarten geen optie..
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ow das wel heel gek.
Ik had het met een shirt. Stonden diverse dieren op. Werd geweigerd want je mag geen dieren te koop zetten.

Bij mij hielp het wel om het vaker te proberen en meerdere foto's (van andere artikelen) in 1 advertentie te zetten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
29-09-2018 09:38
Ow das wel heel gek.
Ik had het met een shirt. Stonden diverse dieren op. Werd geweigerd want je mag geen dieren te koop zetten.

Bij mij hielp het wel om het vaker te proberen en meerdere foto's (van andere artikelen) in 1 advertentie te zetten.
Echt? Omdat er dieren op het shirt stond? :rofl:
Nou to probeer je kaarten hier te verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Er is een facebookpagina voor Blof-fans, daar lukt(e) het wel...
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
foto van de kaartjes plaatsen en in de tekst die je erbij schrijft het woord concert niet gebruiken
Alle reacties Link kopieren
ikvraaghet schreef:
29-09-2018 09:47
Er is een facebookpagina voor Blof-fans, daar lukt(e) het wel...
Ow das een goeie!! Ga ik gelijk naar kijken!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Als het geen hard copy tickets zijn, kun je ze ook nog op Ticketswap zetten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is Ticketswap geen optie? Zie er kaarten voor verschillede Blof concerten op staan.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
29-09-2018 09:51
foto van de kaartjes plaatsen en in de tekst die je erbij schrijft het woord concert niet gebruiken

Wel de barcode afschermen.

En wat raar trouwens, er zijn toch heel veel verkoopsites?
Kan het zijn dat het beheer van die pagina het heeft geweigerd omdat er in de regels staat dat er geen concertkaarten verkocht mogen worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gewoon op Marltplaats is geen optie?
Alle reacties Link kopieren
sanjunipero schreef:
29-09-2018 10:10
Waarom is Ticketswap geen optie? Zie er kaarten voor verschillede Blof concerten op staan.
Serieus? Ik krijg het niet voor elkaar... dacht dat het komt doordat Blof anti doorverkoop is en de kaarten dus ook op naamgezet moeten worden
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen "echte " kaarten, wel het aankoopbewijs en de link waarmee ik ze voor half november op naam moet zetten. En dan krijg je de kaarten toegestuurd
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
29-09-2018 10:11
Wel de barcode afschermen.

En wat raar trouwens, er zijn toch heel veel verkoopsites?
Kan het zijn dat het beheer van die pagina het heeft geweigerd omdat er in de regels staat dat er geen concertkaarten verkocht mogen worden?
Ja ik snap er dus helemaal niks van, kan het niet terugvinden in de regels
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
ow.. ticketsswap kan niet.. dan via fan site
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij verschilt het ook nog per locatie of ticketswap mogelijk is.
ikvraaghet wijzigde dit bericht op 03-10-2018 20:07
45.45% gewijzigd
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
29-09-2018 09:38
Ow das wel heel gek.
Ik had het met een shirt. Stonden diverse dieren op. Werd geweigerd want je mag geen dieren te koop zetten.

Bij mij hielp het wel om het vaker te proberen en meerdere foto's (van andere artikelen) in 1 advertentie te zetten.
Haha ik moest hier echt om lachen.
Afbeelding

Je kunt de kaarten ook via MP verkopen
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
29-09-2018 10:32
Haha ik moest hier echt om lachen.
Afbeelding

Je kunt de kaarten ook via MP verkopen
Het was nog erger haha. Waren allemaal getekende tropische dieren. Duurde even voordat ik door had wat het probleem was want ja wie verwacht dit nou.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven