Bluetooth oordopjes

29-09-2018 13:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Heeft een van jullie goede ervaringen met bluetooth oordopjes en zoja welke? Ik heb een iphone 8 plus maar vind de bluetooth oordopjes van apple wel een stukje te duur haha. Vandaar dat ik graag jullie ervaringen wil weten.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn duur maar zo goed! prima bereik, helder geluid. het geld waard dus. geen ervaring met andere soorten. sorry.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
29-09-2018 14:00
Ze zijn duur maar zo goed! prima bereik, helder geluid. het geld waard dus. geen ervaring met andere soorten. sorry.
idd, hier ook andere uitgeprobeerd maar die redden het niet bij de kwaliteit van apple.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je sowieso best aanhoudt aan apple. Dan heb je ook wat voor je geld. Niemand heeft er wat aan als je alle andere oortjes op de markt gaat testen en als 'niet goed genoeg' bevinden, om vervolgens als allerlaatste optie toch maar de apple aan te schaffen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja jullie hebben wel gelijk alleen ik ben najuist bang dat ik ze snel verlies oid omdat ze dus klein en los zijn :’) en als student is de prijs wat te hoog voor nu dus hoopte misschien op wel een ultieme tip. Maar ik neem jullie reacties mee. Misschien als ik eens een meevaller heb qua salaris haha.
Ik heb wel die van Apple, vind ze erg fijn en ze vallen niet snel uit! Je muziek stopt ook gelijk als er een oordopje uit je oor gaat ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie ervaring qua afstand van verbinding tussen je earpods en je iphone?
Deeeemilove schreef:
29-09-2018 19:20
Wat is jullie ervaring qua afstand van verbinding tussen je earpods en je iphone?
Ik kan het huis doorlopen en heb dan gewoon verbinding, dus voor mij prima :)
Alle reacties Link kopieren
Optima Nuforce een voorbeeld zijn er tientallen die beter klinken/ zijn zeker qua prijs/kwaliteit dan appel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven