Gmail veranderd...

29-09-2018 20:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerst kon je nog de classic versie handhaven maar helaas: nu gedwongen om de "verbeterde" variant te gebruiken.
Ik vind het er niet bepaald op vooruit gegaan. Volkomen kut eigenlijk O_O
Langzaam, en een super irritant en veel slechter leesbaar lettertype

Iemand een idee waarom ze dit doen?
Is het nu puur cosmetisch, of hebben ze slinks wijzigingen aangebracht waardoor ze nog meer geld binnen kunnen halen met advertenties?
Ik erger me ook dood. Zelfs m'n telefoonagenda heeft een andere layout. Geen idee waarom ze dit doen..
Ik vind 't ook kut. Ben tot nu toe nog wel in staat geweest het elke keer terug te zetten naar classic, maar die vernieuwde stijl vind ik ook ruk. Veel onoverzichtelijker.
Ik denk dat ik nog niet over ben? Kan dat? Bij mij is het nog hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch niet verplicht om GMail te gebruiken ?

Ik lees mijn gmail adressen uit met thunderbird en gebruik thunderbird ook gewoon om vanaf gmail adressen mail te versturen.
Niet geschoten is altijd mis
Ik werk al vanaf 2005 enkel met gmail, ik hou niet van veranderingen. En ook niet van het moeten gebruiken van andere programma's om m'n gmail binnen te halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eigen gmail-omschakeling de afgelopen tijd tegengehouden, maar ben nu wel over.

Ik vind de nieuwe interface rommeliger en onrustiger, maar wel fijn dat je dag-agenda nu rechts in beeld kan staan.

Ah, zojuist ontdekt: Display Density -> Comfortable maakt het beter; dan toont hij niet meer welke attachment in zit. Nu zit de interface er weer rustiger uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde met Hotmail, die heeft sinds weken ook opeens een "verbeterde versie". Nou ik vind van niet, het lettertype is groter daardoor je veel minder in je overzicht ziet en je de tandjes scrolt. Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik zie.
Ik heb als eerste inderdaad de weergavedichtheid gewijzigd naar compact; echter dan is het nog steeds veel groter/ruimer dan in de oude versie waardoor ik veel meer moet scrollen en minder snel overzicht heb en dat vind ik irritant.
Verder direct een ander thema (achtergrond) gekozen; ik vind het nu rustiger kijken dan met hun standaardachtergrond.
Het meest vervelende vind ik nog wel dat ik na elk verwijderd bericht de melding krijg 'gesprek verplaatst naar prullenbak - ongedaan maken'. Dat blokkeert mijn volgende mailinhoud. Heeft iemand al uitgevonden hoe die melding voor eens en altijd uit te schakelen?
Boarn schreef:
30-09-2018 19:10
Ik heb hetzelfde met Hotmail, die heeft sinds weken ook opeens een "verbeterde versie". Nou ik vind van niet, het lettertype is groter daardoor je veel minder in je overzicht ziet en je de tandjes scrolt. Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik zie.
Zelfde met de kruidvatapp; wat een waardeloos en onoverzichtelijk ding is dat geworden, dat op iPad zelfs helemaal niet meer werkt.
Pavlovski schreef:
29-09-2018 21:31
Ik denk dat ik nog niet over ben? Kan dat? Bij mij is het nog hetzelfde.
Op mijn iPad met safari zie ik ook nog hetzelfde. Op laptop met Chrome is het de nieuwe versie.
Alle reacties Link kopieren
Er lijken ook veel storingen in te zitten: als ik een nieuw bericht wil lezen en er op klik ben ik plots supersnel uitgelogd....(al een paar keer gehad, is dus niet incidenteel zo lijkt het)

Alsof je een experimentele beta versie krijgt uitgedeeld :O
Uitloggen niet.

Maar de helft van de tijd krijg ik mails in Gmail wel niet open en kan ze niet lezen.

Bij Hotmail gaan ze dan weer te vlot open.
Klik ik vooraan om ze aan te vinken en te willen verwijderen ... Klikken ze open nog voor ik de knop bovenaan heb bereikt.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 20:12
45.01% gewijzigd
quattro35 schreef:
30-09-2018 19:52
Er lijken ook veel storingen in te zitten: als ik een nieuw bericht wil lezen en er op klik ben ik plots supersnel uitgelogd....(al een paar keer gehad, is dus niet incidenteel zo lijkt het)

Alsof je een experimentele beta versie krijgt uitgedeeld :O
Dat is echt balen. Heb ik nog niet gehad overigens.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad klikte ik ook op een mail die niet opende.

Ik heb daarna mijn browser geüpdate (Palemoon was dat; oudere zijtak van Firefox) en daarna werkte het, maar dat kan ook toeval zijn.

GMail gebruik ik alleen in een bepaalde browser waar ik verder niks mee doe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven