vraagje over facebook

01-10-2018 15:45 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je een priveberichtje of privechat sturen naar iemand waarmee je nog geen vrienden bent? Of moet je echt eerst een vriendschapsverzoek versturen voordat je die persoon kunt benaderen?
Tenzij diegene jou geblokkeerd heeft, kan je bij mijn weten gewoon een pb sturen.... Maar daar kan je toch heel makkelijk achter komen? Die persoon opzoeken en kijken of het chat-icoontje er staat?
Alle reacties Link kopieren
Je kan in een aparte inbox worden gezet. Dan krijgt de ontvanger vaak geen melding, maar als hij bij Messenger kijkt ziet de wel een (1) staan.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
ja, dat kan
dropfruitje schreef:
01-10-2018 15:48
Je kan in een aparte inbox worden gezet. Dan krijgt de ontvanger vaak geen melding, maar als hij bij Messenger kijkt ziet de wel een (1) staan.
Volgens mij is dat al niet meer zo in de nieuwe Messenger.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je kan iemand gewoon een bericht sturen. Ik heb wel eens berichtjes van vreemden, en die krijg ik gewoon in de messenger-app te zien. Ik moet wel de connectie accepteren (niet als vriend, hoor. Is gewoon toestemming geven dat ze je een bericht mogen sturen).
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Kan, maar als ze de app niet hebben dan kunnen ze het bericht wel missen.
In de desktop versie krijg je namelijk geen notificatie.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
01-10-2018 16:00
Ja, je kan iemand gewoon een bericht sturen. Ik heb wel eens berichtjes van vreemden, en die krijg ik gewoon in de messenger-app te zien. Ik moet wel de connectie accepteren (niet als vriend, hoor. Is gewoon toestemming geven dat ze je een bericht mogen sturen).
Dit begrijp ik niet helemaal. Ik heb geen vriendschapsverzoek gedaan. ik heb alleen een berichtje verstuurd.
Er stond overigens een icoontje met "verstuur chatbericht" en daar heb ik op gedrukt en daarin een tekst gezet en verstuurd.
Maar dit krijgt hij toch niet binnen als vriendschapsverzoek wat hij moet bevestigen?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-10-2018 16:20
Dit begrijp ik niet helemaal. Ik heb geen vriendschapsverzoek gedaan. ik heb alleen een berichtje verstuurd.
Er stond overigens een icoontje met "verstuur chatbericht" en daar heb ik op gedrukt en daarin een tekst gezet en verstuurd.
Maar dit krijgt hij toch niet binnen als vriendschapsverzoek wat hij moet bevestigen?
Nee hij krijgt het binnen als berichtverzoekt.
Er staat dan iets als 'iones wil je een bericht sturen, accepteer je dit?'
En daarna kunnen jullie met elkaar chatten.
Als dat niet wordt geaccepteerd komen jouw berichten dus niet aan.

Alleen volgens mij krijg je hier alleen in de app ook een notificatie van.
Alle reacties Link kopieren
What AnAppleADay zegt, dus :D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
01-10-2018 16:27
Nee hij krijgt het binnen als berichtverzoekt.
Er staat dan iets als 'iones wil je een bericht sturen, accepteer je dit?'
En daarna kunnen jullie met elkaar chatten.
Als dat niet wordt geaccepteerd komen jouw berichten dus niet aan.

Alleen volgens mij krijg je hier alleen in de app ook een notificatie van.
In de desktop ook.
...
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
01-10-2018 16:27
Nee hij krijgt het binnen als berichtverzoekt.
Er staat dan iets als 'iones wil je een bericht sturen, accepteer je dit?'
En daarna kunnen jullie met elkaar chatten.
Als dat niet wordt geaccepteerd komen jouw berichten dus niet aan.

Alleen volgens mij krijg je hier alleen in de app ook een notificatie van.
Dus de tekst die ik erin schreef, waarom ik heb benader staat er niet in?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt er automatisch een vrienschapverzoek gekoppeld aan het "chatbericht" want je krijgt dan een melding dat hij/zij jouw verzoek heeft geacepteerd
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-10-2018 17:22
Dus de tekst die ik erin schreef, waarom ik heb benader staat er niet in?
Via de app krijg je een notificatie met iets als "Iones zoekt verbinding met je." Als hij daarop klikt ziet hij jouw bericht en kan hij kiezen om te reageren of niet of je te blokkeren. Als hij reageert ben je niet meteen bevriend op FB.
...
Alle reacties Link kopieren
jumbootje schreef:
01-10-2018 17:46
Volgens mij wordt er automatisch een vrienschapverzoek gekoppeld aan het "chatbericht" want je krijgt dan een melding dat hij/zij jouw verzoek heeft geacepteerd
Nee.
...
Heb je in een onbezonnen moment een huwelijksaanzoek aan je ex gedaan ofzo? :proud:
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-10-2018 17:22
Dus de tekst die ik erin schreef, waarom ik heb benader staat er niet in?
Het eerste deel kun je volgens mij wel lezen. Ik had laatst zo'n bericht.
Alle reacties Link kopieren
*Labalade* schreef:
01-10-2018 18:03
Heb je in een onbezonnen moment een huwelijksaanzoek aan je ex gedaan ofzo? :proud:
Nee joh! :proud: Dat zou bigamie inhouden en dat is verboden. ik ben immers al getrouwd.

Nee ik wil weer in contact treden met een oude vriendin. Maar ik kan NIETS over haar vinden. Over heel internet niet. Maar haar broer heb ik wel gevonden. Dus probeer ik het via hem.
iones schreef:
01-10-2018 18:44
Nee joh! :proud: Dat zou bigamie inhouden en dat is verboden. ik ben immers al getrouwd.

Nee ik wil weer in contact treden met een oude vriendin. Maar ik kan NIETS over haar vinden. Over heel internet niet. Maar haar broer heb ik wel gevonden. Dus probeer ik het via hem.
:proud:

Toevallig ben ik pas geleden ook via Facebook door iemand benaderd. Ik kon het berichtje lezen en daarba beslissen of ik diegene wilde blokkeren, of een bericht terug sturen. Zonder vriendjes te hoeven worden.
Succes! Zou leuk zijn als het lukt!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat hij een keer zijn facebook checkt. Anders gebeurt er nog niks. Ik zag dat hij er niet erg actief is.
Nee dat is wel de ellende ermee, hopelijk zien ze dat berichtverzoek wel. Ik heb zelf iemand al op 17 augustus een berichtverzoek gestuurd maar die heeft daar blijkbaar nooit n notificatie ofzo van gehad want het blijft vooralsnog op verzonden/ongelezen staan.
Bij mij komt er dan een bericht in 'verzoeken' maar krijg daar een enkele notificatie van.
Een paar keer per jaar check ik 'verzoeken' en dan staan daar altijd wel een paar berichten van onbekenden die contact zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het hem niet gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Is het bolletje met het vinkje erin blauw of wit?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb reactie gehad en vriendin email geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven