Nieuwe Samsung smartphone

10-10-2018 14:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mij is gevraagd om te helpen bij het vinden van een geschikte nieuwe Samsung voor iemand. Nu ben ik Apple-fan en heb dus de ballen verstand van Samsung..

Ik lees dat nieuwe modellen nog 2 jaar ondersteund worden qua updates na uitkomst. Het hoeft zeker niet de nieuwste te zijn, liever zo laag mogelijke kosten maar een toestel dat nog wel voorlopig ondersteund wordt. Bij welk model zouden we dan ongeveer uitkomen?
.
Alle reacties Link kopieren
Galaxy S7, is ouder dan 2 jaar maar zeker nog te gebruiken. Updates krijg je gewoon, maar Samsung kan dacht ik de veiligheid/bescherming niet 100% garanderen.
Alle reacties Link kopieren
De A- en J-serie zijn ook goed trouwens, is maar net wat je wilt in een telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin zeggen dat ze iemand anders moet vragen om hulp omdat jij er ook de ballen verstand van hebt lijkt me een goed plan
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
10-10-2018 15:01
Je vriendin zeggen dat ze iemand anders moet vragen om hulp omdat jij er ook de ballen verstand van hebt lijkt me een goed plan

Zou ik graag doen, maar het is nog erger. :P Het is voor een digibete vriendin van mijn moeder. Mijn moeder vroeg mij mee te gaan naar een t-mobile winkel om die vriendin niet alleen durft. (Wat ik dan ook wel weer snap, want ze smeren je daar zo iets aan wat je niet eens nodig hebt - en misschien kunnen we ook wel gewoon iets vinden bij Ben ofzo).

Maar dan moet ik wel even wat weten, anders sta ik daar helemaal voor piet snot.
Heb nu gezegd dat ze een lijstje moet maken met wat ze nodig heeft qua minuten/mb’s/buitenland EN wat ze te besteden heeft want het moet allemaal zo laag mogelijk.
.
Alle reacties Link kopieren
Zo laag mogelijk vind ik altijd maar raar, het kost gewoon geld. Maandelijkse kosten kun je wel zo laag mogelijk houden, maar de telefoon moet gewoon voldoen aan je eisen.
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
10-10-2018 15:13
Zo laag mogelijk vind ik altijd maar raar, het kost gewoon geld. Maandelijkse kosten kun je wel zo laag mogelijk houden, maar de telefoon moet gewoon voldoen aan je eisen.

Ja daarom wil ik óf een hoger maandbedrag weten wat zij 24mnd kan dragen incl telefoon, óf een lager bedrag voor 24 mnd abo en een los bedrag voor een telefoon.
Met wat ik nu weet kan ik niet zoveel namelijk.
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil ze dan per se een samsung?
En wat wil ze er precies mee?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Je kunt niet veel inderdaad! Afwachten wat ze wil :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een prima sim only abonnement voor €10-€15 per maand en een los toestel via belsimpel waar ik gemiddeld 3 jaar mee doe. Nu net een nieuwe gekocht omdat mijn oude te weinig geheugen had. Een Samsung J6 van rond de €200.

Ik zou vooral naar de A en J modellen kijken. Die zijn net zo prima als de S-serie maar kosten beduidend minder omdat ze niet als paradepaardje dienen.
Alle reacties Link kopieren
Zou dan eerder uit de stal nemen bij Nokia
Mag ik dan de Nokia 8 aanraden? Zó blij mee.
310 eu bij belsimpel, met een sim-only abbo van simpel.
Elke cent waard.

Tip: laat de dames het toestel kopen bij een winkel in de buurt, dan kunnen ze daar naartoe met hun vragen de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
De J serie is de budgetlijn van Samsung, de A is de middenklasselijn. Het ligt er dan toch aan hoeveel geld ze wil uitgeven en daar is het toestel dan ook naar. De A8 is nu voor ongeveer 310 euro te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle topis! Zal di erbij houden als we naar een winkel gaan ! :jump:
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven