Instagram, elkaar beiden geblokkeerd - deblokkeren lukt niet

16-10-2018 10:05 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Heel kinderachtig en cliche i know. Ik heb iemand geblokkeerd op instragram en zij mij ook. Nu willen we het opheffen maar het lukt niet.
Weet iemand hoe dit ongedaan kan worden gemaakt?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Misschien een goed moment om even te reflecteren waarom jij die persoon geblokkeerd hebt. ;)

Verder weet ik het antwoord ook niet.
Alle reacties Link kopieren
"Je kunt de blokkering van deze persoon op elk gewenst moment opheffen via zijn/haar profiel."

Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
16-10-2018 11:04
Misschien een goed moment om even te reflecteren waarom jij die persoon geblokkeerd hebt. ;)

Verder weet ik het antwoord ook niet.
joh
Alle reacties Link kopieren
Jack_ schreef:
16-10-2018 11:05
"Je kunt de blokkering van deze persoon op elk gewenst moment opheffen via zijn/haar profiel."
Dus ook niet, Via de app elkaar geprobeerd te deblokkeren maar komen niet eens op elkaar profiel. Via de instellingen- ook niets
Inderdaad even naar het profiel gaan. Omdat jullie elkaar geblokkeerd hebben is het het handigste dat één van de twee even een linkje van zijn eigen profiel stuurt naar de ander, dan kun je daar deblokkeren. Jullie zullen elkaar namelijk niet zien als resultaat van de zoekbalk.
Alle reacties Link kopieren
Bij je eigen instellingen!

Op je eigen pagina rechtsboven op de streepjes en dan onderaan bij instellingen staat bij privacy geblokkeerde accounts..
bam_1984 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 11:29
8.71% gewijzigd
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Probeer dit eens?

Er is een trucje waarmee je alsnog iemand kunt deblokkeren die jou geblokkeerd heeft. Het is heel eenvoudig, maar vereist wel dat je de persoon in kwestie nog éénmaal een berichtje stuurt.

Ga op Instagram naar een bericht dat je met de persoon in kwestie zou willen delen .

Tag de persoon die je wilt blokkeren in dit bericht. Wanneer je dit doet, verschijnt er boven in beeld Bericht verzondern naar... met daarachter de profielnaam van de persoon die je hebt getagd.

Nu moet je snel zijn, voor de tekst verdwijnt, moet je drukken op deze profielnaam.

Je komt dan op een soort tussenpagina terecht, wat niet het profiel is van de persoon in kwestie, maar wél een pagina met rechtsboven een pictogram met de letter i.

Druk je op dit pictogram, dan krijg je de optie om dit profiel te deblokkeren.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 11:30
0.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PhoebeBananahammock schreef:
16-10-2018 11:25
Inderdaad even naar het profiel gaan. Omdat jullie elkaar geblokkeerd hebben is het het handigste dat één van de twee even een linkje van zijn eigen profiel stuurt naar de ander, dan kun je daar deblokkeren. Jullie zullen elkaar namelijk niet zien als resultaat van de zoekbalk.
gedaan maar er staat ; Oops, an error occurred.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
16-10-2018 11:28
Probeer dit eens?

Er is een trucje waarmee je alsnog iemand kunt deblokkeren die jou geblokkeerd heeft. Het is heel eenvoudig, maar vereist wel dat je de persoon in kwestie nog éénmaal een berichtje stuurt.

Ga op Instagram naar een bericht dat je met de persoon in kwestie zou willen delen .

Tag de persoon die je wilt blokkeren in dit bericht. Wanneer je dit doet, verschijnt er boven in beeld Bericht verzondern naar... met daarachter de profielnaam van de persoon die je hebt getagd.

Nu moet je snel zijn, voor de tekst verdwijnt, moet je drukken op deze profielnaam.

Je komt dan op een soort tussenpagina terecht, wat niet het profiel is van de persoon in kwestie, maar wél een pagina met rechtsboven een pictogram met de letter i.

Druk je op dit pictogram, dan krijg je de optie om dit profiel te deblokkeren.

ook al gedaan :( super annoying
Alle reacties Link kopieren
bam_1984 schreef:
16-10-2018 11:28
Bij je eigen instellingen!

Op je eigen pagina rechtsboven op de streepjes en dan onderaan bij instellingen staat bij privacy geblokkeerde accounts..
Dat kan dus niet als je elkaar hebt geblokkeerd. De foto blijft staan maar je gaat niet naar het profiel om het te deblokkeren
Alle reacties Link kopieren
sunflowerpower schreef:
16-10-2018 11:25
Dus ook niet, Via de app elkaar geprobeerd te deblokkeren maar komen niet eens op elkaar profiel. Via de instellingen- ook niets
Niet via de app maar met een ouderwetse Personal Computer.
Alle reacties Link kopieren
sunflowerpower schreef:
16-10-2018 11:24
joh
:rofl: en dat is géén kinderachtige reactie... Echt als jullie alletwee nog zo zijn blokkeren jullie elkaar binnen de kortste keren toch weer :D
Alle reacties Link kopieren
sunflowerpower schreef:
16-10-2018 10:05
Hai,

Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Heel kinderachtig en cliche i know. Ik heb iemand geblokkeerd op instragram en zij mij ook. Nu willen we het opheffen maar het lukt niet.
Weet iemand hoe dit ongedaan kan worden gemaakt?

Liefs
Heeeey,
Ik ben benieuwd of je dit "probleem" al hebt opgelost en ook hoe;-)
Ik heb hetzelfde probleempje namelijk. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
sunflowerpower schreef:
16-10-2018 10:05
Hai,

Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Heel kinderachtig en cliche i know. Ik heb iemand geblokkeerd op instragram en zij mij ook. Nu willen we het opheffen maar het lukt niet.
Weet iemand hoe dit ongedaan kan worden gemaakt?

Liefs
Heeeey,
Ik ben benieuwd of je dit "probleem" al hebt opgelost en ook hoe;-)
Ik heb hetzelfde probleempje namelijk. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Okay girls. Na serieus een uur te hebben geprobeerd heb ik eindelijk de oplossing😂 Ik had zelf vandaag namelijk hetzelfde probleem.

Stap 1: ga naar instellingen
2. Ga helemaal naar onder en klik op "account toevoegen"
3. Maak een tweede account aan (heel simpel, kost minder dan een minuutje tijd)
4. Ga op je 2e account naar het vergrootglas-icoontje en zoek de persoon op die je moet hebben.
5. Klik deze persoon aan en je komt op zijn/haar profiel.
6. Klik op de drie puntjes helemaal rechts bovenin je scherm.
7. Kies: profiel-url kopiëren
8. Ga naar je direct message toe (nog steeds op je tweede account) en stuur de profiel-url link die je net hebt gekopieerd via DM naar jezelf toe. (Naar je originele account sturen dus)
9. Meld je af op account 2 en ga terug naar je originele account. Open je dm en deblokkeer hem/haar.

🎉🎉🎉
Alle reacties Link kopieren
Omdathetkan-1 schreef:
17-03-2019 18:00
Okay girls. Na serieus een uur te hebben geprobeerd heb ik eindelijk de oplossing😂 Ik had zelf vandaag namelijk hetzelfde probleem.

Stap 1: ga naar instellingen
2. Ga helemaal naar onder en klik op "account toevoegen"
3. Maak een tweede account aan (heel simpel, kost minder dan een minuutje tijd)
4. Ga op je 2e account naar het vergrootglas-icoontje en zoek de persoon op die je moet hebben.
5. Klik deze persoon aan en je komt op zijn/haar profiel.
6. Klik op de drie puntjes helemaal rechts bovenin je scherm.
7. Kies: profiel-url kopiëren
8. Ga naar je direct message toe (nog steeds op je tweede account) en stuur de profiel-url link die je net hebt gekopieerd via DM naar jezelf toe. (Naar je originele account sturen dus)
9. Meld je af op account 2 en ga terug naar je originele account. Open je dm en deblokkeer hem/haar.

🎉🎉🎉
Hi! Bij mij lukt het alsnog niet. Zie dan rechtsboven die puntjes staan. Als ik er op klik staat er dus dat lijstje met opties waaronder “blokkeren” als ik zelfs daarop klik gebeurt er niks.
Alle reacties Link kopieren
Kat1992 schreef:
09-04-2019 15:29
Hi! Bij mij lukt het alsnog niet. Zie dan rechtsboven die puntjes staan. Als ik er op klik staat er dus dat lijstje met opties waaronder “blokkeren” als ik zelfs daarop klik gebeurt er niks.
"profiel-url kopiëren" staat er niet bij als optie?
Daar moet je namelijk op klikken en dan naar je originele account verzenden via DM
Alle reacties Link kopieren
Je kan "cleaner for IG" installeren, naar settings gaan, naar onderen scrollen en dan blocked users. Je klikt de user aan, klikt rechtsbovenin op actions en dan unblock. Je hebt nu de user gedeblokkeerd waardoor de andere user jou weer kan vinden en kan deblokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Cleaner for ig werkt, en is echt heel simpel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven