YouTube filmpjes wazig

18-10-2018 09:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week beginnen alle YouTube filmpjes die ik op mijn Ipad wil kijken met een wazig beeld. Na een paar seconden wordt het beeld wel weer scherp.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik irriteer me inmiddels mateloos :-D

UIteraard heb ik al gegoogled, maar daar word ik niet wijzer van.
Ik heb nu inmiddels de nieuwste updates van YouTube en Apple geïnstalleerd en de waarde van de filmpjes staat op 1080p. Dus hoog.

Ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft!
Alle reacties Link kopieren
https://www.wikihow.com/Change-the-Vide ... ne-or-iPad
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar probleem :!:

Een It'er heeft mij weleens uitgelegd dat dit kan gebeuren wanneer het wifi signaal niet heel sterk is op dat moment. Dat duurt dan een paar seconden.
Alle reacties Link kopieren
YouTube heeft deze week ook een hele heftige storing gehad (als in, de hele website lag er een dag uit). Ik heb het sinds die storing is opgelost ook, maar ik stoor me er niet echt aan.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
18-10-2018 09:35
YouTube heeft deze week ook een hele heftige storing gehad (als in, de hele website lag er een dag uit). Ik heb het sinds die storing is opgelost ook, maar ik stoor me er niet echt aan.
Maar op de tv heb ik er geen last van dus ik denk dat het daar niet mee te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
En hoe is de tv verbonden met YouTube?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Sunflower92 schreef:
18-10-2018 09:32
Herkenbaar probleem :!:

Een It'er heeft mij weleens uitgelegd dat dit kan gebeuren wanneer het wifi signaal niet heel sterk is op dat moment. Dat duurt dan een paar seconden.
Misschien ligt het daaraan maar ik vind het wel raar dat het alleen op de I-pad is. Op de tv kijk ik ook via Wifi.
Vind het zo vervelend, maar ik kijk dan ook veel via YouTube, ben lichtelijk verslaafd denk ik....
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
18-10-2018 09:40
En hoe is de tv verbonden met YouTube?
Via Apple tv (oud model)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven