Problemen met Ziggo

19-10-2018 22:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij hebben sinds een aantal maand een extra pakket bij Ziggo om series te kijken.
We hebben al erg lang storing in verschillende afleveringen van Game of Thrones. Alleen daarvoor hebben we het extra pakket genomen.

We hebben al meerdere malen contact opgenomen met Ziggo. Ze willen ons wel compenseren maar dit willen ze pas als alles het weer doet (dan kunnen ze bepalen hoe lang we geen gebruik hebben kunnen maken etc.) Op de vraag wanneer het dan opgelost is, hebben ze geen antwoord.

Onderhand wordt dit erg vervelend.
Soms doet een aflevering het wel via de internet pagina en niet via de app. Dan weer helemaal niet.
Als we Game of Thrones niet mega leuk hadden gevonden hadden we dit pakket al lang stop gezet maar we hebben helaas geen andere mogelijkheid tot het kijken van de serie.

Ik ben benieuwd of andere ook last hebben van dit probleem ? Of heeft iemand tips ?
Alle reacties Link kopieren
Dit probleem hebben we niet maar wel andere problemen met Ziggo. Mijn advies: net zolang zeuren tot je de oplossing hebt die je wil en klachten indienen.
Ons hebben ze net contractvrij gemaakt vanwege de vele storingen en wij mogen nu kosteloos overstappen naar een andere provider.
Alle reacties Link kopieren
op een gegeven moment tref je ineens een monteur die het licht ziet
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook vaak problemen met series kijken of tvprogramma's terugkijken. Dan is er weer eens geen verbinding enzo.
Ik bel er nooit voor maar dat zou ik eigenlijk wel moeten doen. Betaal 60 euro ofzo per maand, vet duur.

Maargoed, het enige dat helpt denk ik is blijven bellen.
Alle reacties Link kopieren
Blijven bellen naar Ziggo of andere provider nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf zeuren heb onderhand al 4x contact gehad, maar ... de aanhouder wint zeggen ze toch :-D
Alle reacties Link kopieren
Blijven bellen (met je vaste telefoon als je ook via ziggo telefoon hebt, kost niks. Wij hebben speciaal hiervoor een goedkope vaste telefoon gekocht, belkosten liepen nogal in de papieren)
Bij ons heeft het ruim een jaar geduurd (met goede periodes ertussen) voordat de monteur het licht zag en erachter kwam dat onze box niet goed werkte.

Nu hebben we heel af en toe alleen nog bij zappen een zwart scherm, waarschijnlijk omdat we dan te snel zappen. Even langzaam heen en weer zappen lost dit direct op.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-10-2018 22:34
op een gegeven moment tref je ineens een monteur die het licht ziet
Dit. Maar dat kan wel even duren. En indertussen is het knap frustrerend dat ze problemen elke keer als je belt weer eerst op je eigen bekabeling proberen te gooien.
Maar idd blijven bellen en klagen. En compensatie vragen. Op een gegeven moment krijg je dat.
Het zou idd ook best eens in je box kunnen zitten. Ik heb al 3 Horizonboxen gehad, allemaal met eigen problemen. Die die ik nu heb, zapt heel traag. Trager dan de voorgaande.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven