Digi
alle pijlers
Problemen met Ziggo
vrijdag 19 oktober 2018 22:25
Hallo allemaal,
Wij hebben sinds een aantal maand een extra pakket bij Ziggo om series te kijken.
We hebben al erg lang storing in verschillende afleveringen van Game of Thrones. Alleen daarvoor hebben we het extra pakket genomen.
We hebben al meerdere malen contact opgenomen met Ziggo. Ze willen ons wel compenseren maar dit willen ze pas als alles het weer doet (dan kunnen ze bepalen hoe lang we geen gebruik hebben kunnen maken etc.) Op de vraag wanneer het dan opgelost is, hebben ze geen antwoord.
Onderhand wordt dit erg vervelend.
Soms doet een aflevering het wel via de internet pagina en niet via de app. Dan weer helemaal niet.
Als we Game of Thrones niet mega leuk hadden gevonden hadden we dit pakket al lang stop gezet maar we hebben helaas geen andere mogelijkheid tot het kijken van de serie.
Ik ben benieuwd of andere ook last hebben van dit probleem ? Of heeft iemand tips ?
Wij hebben sinds een aantal maand een extra pakket bij Ziggo om series te kijken.
We hebben al erg lang storing in verschillende afleveringen van Game of Thrones. Alleen daarvoor hebben we het extra pakket genomen.
We hebben al meerdere malen contact opgenomen met Ziggo. Ze willen ons wel compenseren maar dit willen ze pas als alles het weer doet (dan kunnen ze bepalen hoe lang we geen gebruik hebben kunnen maken etc.) Op de vraag wanneer het dan opgelost is, hebben ze geen antwoord.
Onderhand wordt dit erg vervelend.
Soms doet een aflevering het wel via de internet pagina en niet via de app. Dan weer helemaal niet.
Als we Game of Thrones niet mega leuk hadden gevonden hadden we dit pakket al lang stop gezet maar we hebben helaas geen andere mogelijkheid tot het kijken van de serie.
Ik ben benieuwd of andere ook last hebben van dit probleem ? Of heeft iemand tips ?
vrijdag 19 oktober 2018 22:27
zaterdag 20 oktober 2018 00:21
woensdag 24 oktober 2018 08:35
Blijven bellen (met je vaste telefoon als je ook via ziggo telefoon hebt, kost niks. Wij hebben speciaal hiervoor een goedkope vaste telefoon gekocht, belkosten liepen nogal in de papieren)
Bij ons heeft het ruim een jaar geduurd (met goede periodes ertussen) voordat de monteur het licht zag en erachter kwam dat onze box niet goed werkte.
Nu hebben we heel af en toe alleen nog bij zappen een zwart scherm, waarschijnlijk omdat we dan te snel zappen. Even langzaam heen en weer zappen lost dit direct op.
Bij ons heeft het ruim een jaar geduurd (met goede periodes ertussen) voordat de monteur het licht zag en erachter kwam dat onze box niet goed werkte.
Nu hebben we heel af en toe alleen nog bij zappen een zwart scherm, waarschijnlijk omdat we dan te snel zappen. Even langzaam heen en weer zappen lost dit direct op.
woensdag 24 oktober 2018 08:42
Dit. Maar dat kan wel even duren. En indertussen is het knap frustrerend dat ze problemen elke keer als je belt weer eerst op je eigen bekabeling proberen te gooien.
Maar idd blijven bellen en klagen. En compensatie vragen. Op een gegeven moment krijg je dat.
Het zou idd ook best eens in je box kunnen zitten. Ik heb al 3 Horizonboxen gehad, allemaal met eigen problemen. Die die ik nu heb, zapt heel traag. Trager dan de voorgaande.
.