Webpagina.

20-10-2018 06:56 22 berichten
Hoe moet je het aanpakken om een eigen webpagina te maken?
Zou handig zijn als je iets meer info geeft.
Alle reacties Link kopieren
Www.hoeverveelikanderen.nl ?
Alle reacties Link kopieren
Is je Google kapot?
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Jimdo ofzo?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
https://nl.jimdo.com/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gewoon een pagina met een eigen url, je naam en foto erop en dan een onderwerp waar je over schrijft. Ik zou mijn emailadres erop willen zodat ik op die manier contact met de bezoekers heb. Simpele webpagina dus. Niks met reacties op de webpage of een forum Ik wil eenvoudig beginnen.
Alle reacties Link kopieren
HTML code leren en inkloppen in kladblok ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
20-10-2018 10:14
Gewoon een pagina met een eigen url, je naam en foto erop en dan een onderwerp waar je over schrijft. Ik zou mijn emailadres erop willen zodat ik op die manier contact met de bezoekers heb. Simpele webpagina dus. Niks met reacties op de webpage of een forum Ik wil eenvoudig beginnen.
Overschat je aantrekkingskracht niet. Zomaar wat schrijven levert je al snel twee lezers op: je moeder en je zus.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
cynthiao schreef:
20-10-2018 10:14
Gewoon een pagina met een eigen url, je naam en foto erop en dan een onderwerp waar je over schrijft. Ik zou mijn emailadres erop willen zodat ik op die manier contact met de bezoekers heb. Simpele webpagina dus. Niks met reacties op de webpage of een forum Ik wil eenvoudig beginnen.
Niet doen, je e-mailadres. Snelste manier om heel veel spam te krijgen.
Stap 1: bepaal wat je met de website wil. Moet het in de toekomst groter worden? Wil je je verhaal kwijt of iets verkopen? Wil je veel aan de opmaak doen of helemaal niks?

Stap 2: kies het systeem waarmee je gaat bouwen. Welk systeem je kiest, is afhankelijk van het doel. Veelgebruikt zijn bijvoorbeeld Wordpress, Weebly, Tumblr.
Wordpress
Bitje93 schreef:
20-10-2018 10:26
HTML code leren en inkloppen in kladblok ?
Leg eens uit. En wat ia een HTML code?
JollyRider schreef:
20-10-2018 10:31
Overschat je aantrekkingskracht niet. Zomaar wat schrijven levert je al snel twee lezers op: je moeder en je zus.
Goed genoeg voor mij.
stroman schreef:
20-10-2018 11:26
Stap 1: bepaal wat je met de website wil. Moet het in de toekomst groter worden? Wil je je verhaal kwijt of iets verkopen? Wil je veel aan de opmaak doen of helemaal niks?

Stap 2: kies het systeem waarmee je gaat bouwen. Welk systeem je kiest, is afhankelijk van het doel. Veelgebruikt zijn bijvoorbeeld Wordpress, Weebly, Tumblr.
Hoe kom je bijvoorbeeld aan Wordpress?
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
20-10-2018 19:42
Goed genoeg voor mij.

Nou joh, hier heb je veel meer lezers! Open nog gezellig wat topics!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
cynthiao schreef:
20-10-2018 19:43
Hoe kom je bijvoorbeeld aan Wordpress?
Op wordpress.com kun je een gratis website starten.

Hier staat uitgelegd hoe het moet: https://nl.support.wordpress.com/
En hier kun je vragen stellen: https://nl.forums.wordpress.com/

Let op: er is ook wordpress.org, dat is voor jouw doel minder geschikt, dan moet je meer zelf installeren.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
20-10-2018 11:58
Wordpress
.
Wordpress voor 3 statische pagina's ? Ik hoop toch dat dit een grapje is.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
20-10-2018 20:22
.
Wordpress voor 3 statische pagina's ? Ik hoop toch dat dit een grapje is.
Heb jij zin om haar uit te leggen hoe je 3 html-pagina's maakt en uploadt? Veel plezier!
Bitje93 schreef:
20-10-2018 20:22
.
Wordpress voor 3 statische pagina's ? Ik hoop toch dat dit een grapje is.
Makkelijker dan iemand HTML leren en moeten uitleggen hoe je dat online en bewerkbaar krijgt.

Maar als iemand überhaupt niets van websites afweet, kun je het beter niet doen of uitbesteden aan iemand die het wel snapt.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
20-10-2018 21:09
Makkelijker dan iemand HTML leren en moeten uitleggen hoe je dat online en bewerkbaar krijgt.
.
Tuurlijk, een complete leek leg je in 3 minuten uit wat een database is, hoe het werkt, hoe je er op inlogt of hoe je er een aanmaakt en in diezelfde 3 minuten kan je ook wel uitleggen wat FTP is, wat een FTP-account is, hoe je er aan komt en waar hij voor dient.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje, altijd het zonnetje in huis.

Cynthiao, kijk gewoon eerst even naar die Wordpresslinks of je er zo uitkomt. Zo niet, dan verzinnen we weer wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven