Laptop start niet door bij opstarten

07-11-2018 16:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vier jaar oude medion laptop weigert om door te starten. Hij ligt aan de oplader (dat lampje brandt ook), vervolgens lijkt hij te willen opstarten, wit lampje knippert Dan 3x snel en vervolgens niets meer :(...

Wie heeft de oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Wat kan helpen is de accu even uit de laptop halen en weer terug erin doen.
Ik zou eens proberen om in veilige modus op te starten. Weet niet meer welke toetscombinatie dat ook alweer was..

Werkt dat ook niet en heb je het idee dat het niks te maken heeft met de accu dan kan het zijn dat er iets kapot is. Zie je verder ook niks wat zou kunnen duiden op een kapot moederbord, videokaart of wellicht harde schijf?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Als je laptop op windows 10 draait, dan kan je in het recovery menu komen door de laptop na het starten de powerknop ingedrukt te houden totdat hij uitgaat.
Wanneer je dit ongeveer 3 x achter elkaar doet, start hij meestal op in het recovery menu van windows 10.

Succes :-)
Niet zeuren, gewoon poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Baby12345 schreef:
07-11-2018 16:14
Wat kan helpen is de accu even uit de laptop halen en weer terug erin doen.
Het is Een hybride, de accu kan er niet uit
Alle reacties Link kopieren
KeesGL schreef:
07-11-2018 16:33
Hoi,

Als je laptop op windows 10 draait, dan kan je in het recovery menu komen door de laptop na het starten de powerknop ingedrukt te houden totdat hij uitgaat.
Wanneer je dit ongeveer 3 x achter elkaar doet, start hij meestal op in het recovery menu van windows 10.

Succes :-)
Dankje.. nee draait op windows 8.1
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
07-11-2018 16:24
Ik zou eens proberen om in veilige modus op te starten. Weet niet meer welke toetscombinatie dat ook alweer was..

Werkt dat ook niet en heb je het idee dat het niks te maken heeft met de accu dan kan het zijn dat er iets kapot is. Zie je verder ook niks wat zou kunnen duiden op een kapot moederbord, videokaart of wellicht harde schijf?
Een aantal maanden geleden was de originele adapter kapot. Die heb ik vervangen door Een imitatie en die laadt soms wel en soms niet goed op... vanmorgen deed de laptop hey nog
Alle reacties Link kopieren
Snoopy80 schreef:
07-11-2018 16:43
Een aantal maanden geleden was de originele adapter kapot. Die heb ik vervangen door Een imitatie en die laadt soms wel en soms niet goed op... vanmorgen deed de laptop hey nog
Dat is dus het probleem, koop een echte.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
07-11-2018 19:15
Dat is dus het probleem, koop een echte.
Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Update, de oplader blijkt niet het probleem te zijn helaas (heb deze laten doormeten). Nu blijft de vraag wat dan wel..morgen maar verder zoeken
Staat er in de handleiding van het model niet wat het betekent als de lampjes drie keer knipperen?
Alle reacties Link kopieren
Laatst ook gehad, mijn zoon heeft hem uit eindelijk opgestart gekregen, door hem op te starten via Windows om. (Alle andere pogingen mislukte, was dus waarschijnlijk een bug in Windows) Ander merk laptop, maar net zo oud.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
09-11-2018 08:14
Laatst ook gehad, mijn zoon heeft hem uit eindelijk opgestart gekregen, door hem op te starten via Windows om. (Alle andere pogingen mislukte, was dus waarschijnlijk een bug in Windows) Ander merk laptop, maar net zo oud.
Mag ik vragen hoe je hem hem opgestart via Windows om?
Alle reacties Link kopieren
Snoopy80 schreef:
09-11-2018 20:24
Mag ik vragen hoe je hem hem opgestart via Windows om?
Zoon is er nu niet, zal het hem morgen vragen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Snoopy80 schreef:
09-11-2018 20:24
Mag ik vragen hoe je hem hem opgestart via Windows om?
Hiervoor is waarschijnlijk een bootable CD of USB gebruikt. Daarmee bereik je dat de PC, laptop opstart via het OS (operating system, Windows, Ubuntu, Linux) op de CD of USB. Soms moet je dan wel in de BIOS de optie "opstarten vanaf......" activeren. Als je niet weet hoe je dat moet doen in de BIOS dan moet je dit probleem uit handen geven 8-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven