Helaas, er is iets mis gegaan....

09-11-2018 21:17 31 berichten
Afbeelding

Deze melding krijg ik heeeeeeeeel vaak. Zo’n beetje om de 3 klikken. (En echt alleen op Viva, nergens anders!)
Koekjes al weggegooid.
Geschiedenis weggegooid.
Uitgelogd word ik vanzelf.

Sanoma komt met het verzoek de router te resetten. Dat wilde ik dit weekend doen, maar gisteren was ik ergens anders en bleek ik de melding net zo vaak te krijgen.

Aangezien bewezen is dat de forummers er meer verstand van hebben dan de afdeling ICT van Sanoma stel ik de vraag maar eens hier.

Iemand een suggestie?
Alle reacties Link kopieren
Je forumt teveel :rofl:
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
09-11-2018 21:29
Je forumt teveel :rofl:
Nou ja zeg. Dat kan nooit teveel.
Alle reacties Link kopieren
Het random uitloggen (wekelijks, op maandag!) heb ik wel, maar dit herken ik niet helaas.
Maar dat lijkt bij een aardig deel van de ellenlange buglijst zo te zijn. Een deel heeft iedereen, en de rest maar in aantallen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
09-11-2018 21:46
Het random uitloggen (wekelijks, op maandag!) heb ik wel, maar dit herken ik niet helaas.
Maar dat lijkt bij een aardig deel van de ellenlange buglijst zo te zijn. Een deel heeft iedereen, en de rest maar in aantallen.
Volgens de CM ben ik de enige die het zo vaak heeft, dus moet volgens de ICT het probleem bij mij liggen.
Maar dan had ik het alleen thuis gehad. En dan had ik het op alle andere fora ook gehad.

Toch?
Ik krijg die ook wel eens maar dan is m'n wifi ineens uitgevallen ofzo.
TsumTsum schreef:
09-11-2018 22:13
Ik krijg die ook wel eens maar dan is m'n wifi ineens uitgevallen ofzo.
WiFi doet het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Andere browser proberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste dagen drie keer een 404-melding gehad. Server unresponsive.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zalmsnipper schreef:
09-11-2018 22:29
Andere browser proberen?
Ja zou kunnen, maar het is toch zot dat alleen viva het niet in Chrome doet?
Afbeelding
Aan mij heb je niks dus. :biggrin:
Tiana_76 schreef:
09-11-2018 22:40
Aan mij heb je niks dus. :biggrin:
Toch wil ik je bedanken voor je bijdrage!

(Eigenlijk zit ik gewoon op die computernerd te wachten. Waar zijn ze als je ze hebben moet?)
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 22:38
Ja zou kunnen, maar het is toch zot dat alleen viva het niet in Chrome doet?
Zeker, maar stel dat dat wel werkt dan heb je het probleem iets kleiner gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hen je er ook last van op je telefoon?
Zalmsnipper schreef:
09-11-2018 22:58
Zeker, maar stel dat dat wel werkt dan heb je het probleem iets kleiner gemaakt.
Nou niet echt, want dan ben ik steeds in meerdere browsers aan het werk. Net zo onhandig als 100x op refresh klikken.
Alle reacties Link kopieren
Het forum is de afgelopen dagen ook supertraag bij mij, en krijg regelmatig een 503 code.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
09-11-2018 23:04
Het forum is de afgelopen dagen ook supertraag bij mij, en krijg regelmatig een 503 code.
:yes:
Dat heb ik niet!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 23:04
:yes:
Dat heb ik niet!
Toch nog een lichtpuntje :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 22:59
Nou niet echt, want dan ben ik steeds in meerdere browsers aan het werk. Net zo onhandig als 100x op refresh klikken.
Ik bedoel dan weet je meer precies waar het aan ligt. Niet dat je de rest van je leven in meerdere browsers moet gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 21:49
Volgens de CM ben ik de enige die het zo vaak heeft, dus moet volgens de ICT het probleem bij mij liggen.
Maar dan had ik het alleen thuis gehad. En dan had ik het op alle andere fora ook gehad.

Toch?
Ik had het gisteren ook. Maar ik heb dat dus niet gemeld bij Sanoma omdat ik nog iets anders moest doen. En idd alleen Viva, andere sites niet (dan ligt het toch echt aan viva en niet aan mijn router/modem)
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 22:38
Ja zou kunnen, maar het is toch zot dat alleen viva het niet in Chrome doet?
Ik gebruik Firefox
Bij mij is de server steeds onvindbaar. Heb ik alleen met het forum trouwens.
Het is een combinatie van deze website en jouw browser. Waarschijnlijk zit er iets in deze website waar jouw browser moeite mee heeft. Wat je eens zou kunnen proberen is alle extensies uitschakelen. Mogelijk heb je een extensie geïnstalleerd die botst met iets wat er in deze website zit. Als het dan wel werkt zet je ze een voor een weer aan tot je weet welke het probleem veroorzaakt.


P.S. Ik voel me niet aangesproken. :peace:

Nemaìn’ schreef:
09-11-2018 22:53
(Eigenlijk zit ik gewoon op die computernerd te wachten. Waar zijn ze als je ze hebben moet?)
Extensies... volgens mij heb ik die niet, maar zal vanmiddag op mijn iPad even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven