Instagram fotos verwijderen

05-12-2018 22:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik zit hier foto’s te verwijderen van mij en mijn ex. Zak pepernoten erbij en wissen maar haha. Maar je kent het misschien wel dat je meerdere foto’s tegelijk upload via instagram. Maar kan ik nou 1 (of 2) foto daarvan verwijderen?? Want voor zover lukt het me alleen om de hele post/bericht/alle foto’s te verwijderen...

Ik heb er bijvoorbeeld 7 geüpload in 1 bericht en van die foto’s wil ik er 1 verwijderen.

Is dit mogelijk en hoe?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan dat niet, je kunt alleen 1 hele post verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
O jee! Daar gaat 5 jaar lang foto’s van mijn instagram... ik pak me nog maar een zak pepernoten...
Is het een idee een nieuwe Instagram aan te maken en deze te verwijderen ?
Alle reacties Link kopieren
Ja geen slecht idee! Dankje voor de tip 😊
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je ook alle reacties en likes kwijt.
Lukt het ook niet om met wijzigen 1 foto uit de serie te verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
05-12-2018 22:57
Dan ben je ook alle reacties en likes kwijt.
Lukt het ook niet om met wijzigen 1 foto uit de serie te verwijderen?
Voor zover ik zie kan ik alleen maar de tekst wijzigen maar geen foto’s wijzigen of verwijderen :(
Alle reacties Link kopieren
Je kan inderdaad geen foto uit een serie verwijderen. Wat je zou kunnen doen, is de posts archiveren. Staan ze niet meer op je profiel, maar jij kan ze nog wel bekijken.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Of je laat alle foto's gewoon staan. Waarom een deel van je verleden wissen?
Relatie uit ?
Alle reacties Link kopieren
Alles verwijderd door alle foto’s uit die post te verwijderen. Jammer dat het zo moest... maar goed, staan nog genoeg mooie herinneringen op mijn instagram 😊
Ja klote is dat he dat het echt alles of niks is.

Kan je niet bijvoorbeeld de foto's waarvan je de balen hebt dat je ze ongewild mee moest verwijderen opnieuw uploaden? Bijvoorbeeld samen in één nieuwe post/serie? Of is dat niet (meer) mogelijk?
BabyGroot schreef:
06-12-2018 07:52
Of je laat alle foto's gewoon staan. Waarom een deel van je verleden wissen?
Waarom moet je steeds aan je ex worden herinnerd? Als je gaat scheiden verkoop je toch ook het huis waar jullie samen in woonden?
Alle reacties Link kopieren
Shiva2001 schreef:
10-01-2019 18:43
Waarom moet je steeds aan je ex worden herinnerd? Als je gaat scheiden verkoop je toch ook het huis waar jullie samen in woonden?
Lekker oude topics omhoog aan het schoppen? ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Het was voor mij persoonlijk beter om de foto’s te verwijderen. De breuk doet nogal zeer dus ik hoef er niet telkens aan herrinerd te worden. De ander kan misschien wel de foto’s laten staan, ik ben daar iets gevoeliger voor.
Alle reacties Link kopieren
Later, als je oud bent en op een groot deel van je leven terugkijkt denk je er anders over. Er van uitgaande dat digitale archieven dan nog bestaan uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard heb ik alles wel nog op een harde schijf staan. Dus het bestaat nog, alleen niet online.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven