Youtube @ playtube

09-12-2018 01:53 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Youtube-filmpjes stoppen bij mij sinds een paar weken standaard na een minuut of wat.



Ik werk op een Mac en heb al gekeken naar de schijfruimte (en wat films weggegooid), ik heb meer dan 3 Gb vrij.


Ook gaat mijn history (lees vanzelf) afspelen zonder dat ik er aan zit, hierdoor ben ik noodgedwongen mijn youtube search history te stoppen. Dit tot mijn spijt want ik heb er normaal veel profijt aan



Ook bufferen de filmpjes prima en zijn ze nog lang niet tot aan het 'gebufferde' randje als ze uitvallen. Ik heb ook niet 1000 programma's aan op de achtergrond (en dan nog, vroeger had ik dat wel en speelden ze ook gewoon af). Het gaat ook niet om zware of HD filmpjes, vaak gewoon een blokkerige Jpeg met een liedje (want daar doe ik het voor).



Verversen heeft geen zin, dan stoppen ze alleen maar eerder. De internetverbinding is stabiel en via een kabeltje.



Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het lijkt wel of het aan Youtube ligt want ik zie ook na een paar seconden dat bolletje niet meebewegen op de balk (om aan de geven waar hij zit in de tijd) maar die blijft links staan, zelfs al speelt het filmpje wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven