Digi
alle pijlers
PCSpeedcat
donderdag 13 december 2018 13:24
Hallo allen,
Door grote problemen met mijn computer heb ik vanmorgen Speedcat gekocht, maar nu is het onmogelijk om mij te registreren en het te gebruiken. Weet iemand hoe ik Speedcat binnenkom zonder steeds op een voorbeeldpagina terecht te komen?
Ik heb ze al een mailtje gestuurd met het verzoek mijn geld te retourneren, maar dat lost het probleem met mijn computer niet op.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand een antwoord hierop heeft.
Bij voorbaat dank!
Door grote problemen met mijn computer heb ik vanmorgen Speedcat gekocht, maar nu is het onmogelijk om mij te registreren en het te gebruiken. Weet iemand hoe ik Speedcat binnenkom zonder steeds op een voorbeeldpagina terecht te komen?
Ik heb ze al een mailtje gestuurd met het verzoek mijn geld te retourneren, maar dat lost het probleem met mijn computer niet op.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand een antwoord hierop heeft.
Bij voorbaat dank!
donderdag 13 december 2018 13:36
Het gaat niet om opschonen, maar om herstellen. Een paar windowsprograama's doen het niet meer sinds er vannacht een windowsupdate is gekomen.
donderdag 13 december 2018 13:43
donderdag 13 december 2018 14:53
Daar kan ik niet meer bij. Mijn bureaublad en alles daarop, zoals het startscherm, zijn allemaal weg. |IK heb achter het internet alleen nog maar een zwart beeld
donderdag 13 december 2018 14:56
Dan kun je er beter even mee naar een computerwinkel gaan, denk ik. Hier moet iemand naar kijken die er verstand van heeft.
donderdag 13 december 2018 17:13
Nou, mijn ict buurman die gespecialiseerd is in Windows kwam net thuis en vertelde me dat het aan de update lag en dat ik Microsoft moest bellen. Heb ik gedaan. Daar nam iemand mijn computer over en loste het op, dus mijn computer is weer helemaal compleet.
Ik kon helaas niet bij mijn zoon terecht, want die is gespecialiseerd in linux en unix, dus daar heb ik niets aan.
Voor hen die ook tegen dit probleem aanlopen, Microsoft bellen op nummer 020 500 1500
Ik kon helaas niet bij mijn zoon terecht, want die is gespecialiseerd in linux en unix, dus daar heb ik niets aan.
Voor hen die ook tegen dit probleem aanlopen, Microsoft bellen op nummer 020 500 1500
donderdag 13 december 2018 17:20
Het was maar eventjes. Zelfs mijn bureaubladfoto werd uitgezet omdat dat privé is. Dus geen moeite mee, Het probleem is opgelost en dat vind ik het belangrijkst.