iPhone Samsung of huawai voor foto's kinderen

14-12-2018 20:32 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een betere telefoon om echt mooie foto's van de kinderen te kunnen maken. Volgens mij zijn Samsung galant s9 huawai pro en iPhone x merken met goede camera's .. Maar meer verstand heb ik er niet van. Tot nu toe altijd een iPhone gehad .. Vind ik wel makkelijk te bedienen. Jullie nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Huawei draait op Android maar heeft een beetje de looks van iPhone.
Ik heb nu een p20 en ben tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Alledrie prima, dus kies voor wat ne gewend bent
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Maar qua camera kwaliteit wel verschillen denk?
Is bediening huawai echt heel anders?
Alle reacties Link kopieren
Reviews van vorig jaar: https://computertotaal.nl/artikelen/sma ... te-camera/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
martjeb schreef:
14-12-2018 20:41
Maar qua camera kwaliteit wel verschillen denk?
Is bediening huawai echt heel anders?
Ik vind Huawei prettig werken. Voorheen Samsung gehad maar blijf nu bij Huawei.
Misschien is bij mediamarkt ofzo de telefoons bekijken. Vaak liggen daar showmodellen van dit soort toestellen.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het niet zoveel uitmaakt
Ik zelf heb nu een huawai en zeer tevreden.
Alle reacties Link kopieren
martjeb schreef:
14-12-2018 20:41
Maar qua camera kwaliteit wel verschillen denk?
Is bediening huawai echt heel anders?
Verschil tussen goed, goed en goed? Vast wel
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de huawei p20 en ben dik tevreden over de prachtige foto's, vind de bediening ook fijn. Hoor ook veel andere enthousiast over de foto's die deze telefoon maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Huawei p smart. Voorheen Samsung gehad en daarvoor iPhone.
Qua foto's vind ik Samsung het beste alleen qua prijs kwaliteit verhouding, ben ik erg blij met mijn Huawei.
Alle reacties Link kopieren
Yongpeople schreef:
14-12-2018 21:32
Ik heb Huawei p smart. Voorheen Samsung gehad en daarvoor iPhone.
Qua foto's vind ik Samsung het beste alleen qua prijs kwaliteit verhouding, ben ik erg blij met mijn Huawei.
Zit dr op die smart een dubbele leica lens?
Ik heb een XS en ben zeer tevreden. Het fijne vind ik dat het ook allemaal lekker communiceert met mijn iPad en Mac en alles in dezelfde cloud komt.
Alle reacties Link kopieren
De samsung!
Deze heeft al jaren echt goede camera's in de telefoon zitten.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
14-12-2018 21:47
Zit dr op die smart een dubbele leica lens?
Geen idee wat dubbe Leica lens is😂 weet dat er een dubbele camera op de achterkant zit😁
P20 en heel tevreden. Hier voor een iPhone. Qua uiterlijk inderdaad een iPhone, een batterij die lang meegaat en een prettige bediening. De foto's die ik maak zijn erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Samsung s9 Plus echt topper de 20 pro laten staan net niet degelijk genoeg.
iPhone is veel makkelijekr in gebruik
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een IPhone 6S maakt ook prima foto,s.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm zelf niet, maar een vriendin die fotograaf is, heeft een OnePlus. Welk type weet ik niet, maar zij is van mening dat dit toestel wel héle goede foto's maakt.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iPhone X. Moest een nieuwe kopen aangezien mijn oude iPhone aan diggelen lag.
Heb nooit de behoefte om het nieuwste van het nieuwste te kopen, maar toen ik de foto’s zag die mijn zus met haar iPhone X maakte, was ik toch wel om.

Ben er heel blij mee.
Een camera kopen. En anders een iPhone 8 Plus of een iPhone X.

Echt mooie foto's worden er niet gemaakt met een smartphone.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er weinig verschil zal zijn in camera's als je voor de nieuwe modellen gaat :). Denk dat het belangrijkst is als je kiest voor een telefoon die bij je past.

Zou zelf als je geen budget hebt gaan voor Samsung of Apple, die zijn t betrouwbaarst, met de samsung/huawei zijn er heel veel opties om dingen aan te passen, bij apple is alles simpel en duidelijk. Denk dat dat de beste vraag is om er eentje kiezen ;). Succes
Alle reacties Link kopieren

Samsung
Galaxy A9

(6.3" Infinity Display
Quad camera (24 MP / 5 MP / 10 MP / 8 MP))

Deze telefoon komt goed van pas bij mijn webblog. Met de haarscherpe foto's worden mijn blog's verrijkt tot een geweldige post! Toen ik de Samsung Galaxy A9 binnen kreeg op vrijdagmiddag 04 januari 2019, ben ik meteen gaan bloggen. " Eerst zien, dan geloven ", met mijn oude telefoon heb ik de 5 camera's -incl. selfiemodus- via een video opname laten zien. Ik kreeg er verbazingwekkende reactie's op en geloof het of niet, ik ben ook nog steeds verbaasd! De telefoon maakt niet alleen haarscherpe foto's, maar is ook nog eens súper snel, ligt prettig in de hand en heeft een zeer luxe uitstraling. Het installeren is vrij simpel, waar je uiteraard even de tijd voor moet nemen. En tijd maken voor de Samsung Galaxy A9 is zéker weten, de moeite waard!
Dit.
Als het mogelijk is, zou ik voor deze middenklasse gaan.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven