Hyves is nog online

30-12-2018 01:29 10 berichten
Ik werd getipt over dat Hyves helemaal niet verwijderd is en je op hyvesgames nog kan inloggen met je oude profiel. Nu heb ik dat geprobeerd en het klopt. Ik kan zelfs een lijst zien van wie ook al 5,5 jaar onbewust nog op Hyves zit.

Bij deze dus een tip voor wie Hyves mist. :’) Alle profielen staan gewoon nog live online en je kan gewoon inloggen met het mailadres waar je voorheen ook geregistreerd mee was.
Alle reacties Link kopieren
Ik had begrepen dat het een soort van "opleving" was en mislukt. In het leven geroepen door mensen die het misten. Ik heb zelf absoluut geen interesse meer in Hyves.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog inloggen op hyves, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Er staan toch geen foto's ed meer op?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt er toch niks meer mee verder, behalve je eigen oude profiel zien?
Dat is toen toch ook zo aangekondigd?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet alleen hyvesgames.nl het?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een 'leuk om nog een keertje te kijken' met nostalgische gevoelens. Als een reunie van de middelbare school. Maar meer ook niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Als ik probeer in te loggen, kom ik op een ''error'' pagina uit.

Jammer, had me erg leuk geleken om na ca. 8 jaar mijn oude Hyves profiel weer eens te bekijken.
Alixane schreef:
30-12-2018 01:46
Ik had begrepen dat het een soort van "opleving" was en mislukt. In het leven geroepen door mensen die het misten. Ik heb zelf absoluut geen interesse meer in Hyves.
Die opleving is iets anders, dat staat helemaal los van Hyves.
Ritmodelanoche schreef:
30-12-2018 09:34
Als ik probeer in te loggen, kom ik op een ''error'' pagina uit.

Jammer, had me erg leuk geleken om na ca. 8 jaar mijn oude Hyves profiel weer eens te bekijken.
Dat kan wel op archive.org maar dat is niet live. En ook alleen van hoe je profiel er in november 2013 uit zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven