Uitzending gemist

02-01-2019 16:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr.

Ik wil via uitzending gemist een programma kijken waar ik zelf in voorkom. Helaas woon ik in Duitsland en heb ik daardoor ´geen rechten´. Gebeurt heel af en toe, sommige youtubefilmpjes kunnen we hier ook niet bekijken, maar ach, hup, naar de volgende dan maar. Alleen; mijn collega´s hebben mij wel gezien en ikzelf dus niet en daar baal ik stiekem wel een beetje van.

Kan ik dat omzeilen??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vpn programma er op gezet. Misschien ook installeren . Werkt prima om uitzending gemist te kijken
Alle reacties Link kopieren
Ja, met VPN via een Nederlands IP adres kijken. Of iemand een 'screen record' laten maken.
Met een vpn programma inderdaad.
Probeer eens het programma GemistDownloader. Daarmee kun je heel makkelijk filmpjes downloaden (o.a. van de NPO). Ik weet niet of het werkt als een programma door locatierechten niet te zien is, maar anders wil iemand in Nederland je daarmee misschien wel helpen.
Alle reacties Link kopieren
Dank. Ik ga eens wat proberen vanavond.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven