Wat is er nu weer aan de hand met die achterljke forum????

02-01-2019 22:21 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel veel topics kan ik niet openen, niet lezen en als dat wel lukt, kan ik niet antwoorden. Hebben ze de zaakjes weer eens niet op orde?

Ben ik de enige die dat heeft? Ik weet wel dat ik nog nooit een forum heb gekend met zoveel bugs als het viva forum.
die forum is ziek jonge
die forum is nie normale!
die forum is nie normale!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het forum 19 jaar achterloopt en last heeft van de milleniumbug... Ik bedoel maar...

*disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor hoevaak deze reactie gepost word, oke?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Sinds de meltdown van ruim een jaar? geleden komt dit forum nooit meer goed. Of je legt je erbij neer en werkt eromheen of je geeft het op.
Alle reacties Link kopieren
Bad gateway..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Het is nu wel heel erg. Ik heb wel 5 x dit forum opnieuw opgestart om dit topic te openen. Kutforum....
Alle reacties Link kopieren
Zie nu trouwens fout in de titel van het topic. Kan ik uiteraard niet corrigeren...
Alle reacties Link kopieren
die forum???? :facepalm:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
De technische dienst, die is pas achterlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al een paar dagen. Dan kan die de pagina niet weergeven of zegt die dat ik offline ben etc. Heb er ook allemaal reclames tussen zitten, jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Vast weer een update geweest
Alle reacties Link kopieren
Plaatjes plakken lukt ook niet altijd. Tja, gebruikersgemak heeft niet de prioriteit wel data-analyse.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Calamitycat schreef:
02-01-2019 22:41
De technische dienst, die is pas achterlijk.
Daar staan technische diensten vaak om bekend.
iones schreef:
02-01-2019 22:39
Zie nu trouwens fout in de titel van het topic. Kan ik uiteraard niet corrigeren...
Fouten. Mist ook een i-tje.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
02-01-2019 22:41
De technische dienst, die is pas achterlijk.
Bestaat die TD überhaupt wel??
Alle reacties Link kopieren
Dit forum is gemaakt door een stelletje prutsers.
Niemand is onmisbaar
basketbal schreef:
02-01-2019 23:17
Bestaat die TD überhaupt wel??
nee sanoma heeft voor heel weinig geld een nieuw forum laten bouwen een aantal belangrijke functionaliteiten zaten niet in dat pakket. Onderhoud bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
Helemaal irritant die reclame filmpjes die er tussendoor staan, en als het filmpje voorbij is schiet alles een stuk omhoog, zit je net uitgebreid een post te lezen moet je weer up scrollen en maar even uitvinden waar je gebleven bent (in een lange post dan)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
02-01-2019 23:34
Helemaal irritant die reclame filmpjes die er tussendoor staan, en als het filmpje voorbij is schiet alles een stuk omhoog, zit je net uitgebreid een post te lezen moet je weer up scrollen en maar even uitvinden waar je gebleven bent (in een lange post dan)
Dat heb ik nog maar een keer of 3 aangegeven in het mod-topic, logies dus dat daar nog geen oplossing voor is :@@:
Wat wil je als je dit forum laat ineenknutselen door een stel hobbyisten die net aan de eerste pagina van hun cursus "how to built a website" zitten en eerste jaars stagiairs.

Voor meer hebben ze geen geld of willen ze geen geld aan geven.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
02-01-2019 23:34
Helemaal irritant die reclame filmpjes die er tussendoor staan, en als het filmpje voorbij is schiet alles een stuk omhoog, zit je net uitgebreid een post te lezen moet je weer up scrollen en maar even uitvinden waar je gebleven bent (in een lange post dan)
Add block
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
kopjekoffie70 schreef:
02-01-2019 23:40
Add block
Ja inderdaad, ik zie nooit reclame op sites dankzij een addblocker.

Alle reacties Link kopieren
Met add block wordt bij mij alles - ook andere tabbladen die ik open heb - pokketraag, en dat ligt niet aan mijn internetabonnement.

Voor de rest weinig hinder hier de laatste dagen. Wel af en toe 'pagina kan niet worden weergegeven' maar met 1 keer refreshen verschijnt ie dan wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven