Wordpress cursus

09-01-2019 14:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Ik wil graag een cursus basiskennis Wordpress gaan volgen. Alleen er is zoveel aanbod dat ik niet zo goed weet waar ik op moet letten. Ik wil een kleine onderneming starten waar ik diensten aan ga bieden dus heel ingewikkeld gaat de site niet hoeven zijn. Verder heb ik al verschillende websites beheerd dus ik kan er redelijk mee overweg heb er alleen nog nooit zelf 1 gemaakt.

Heeft er iemand een goede tip? Ik zie er bijv 1 voorbij komen bij Weblish iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt.
Je kan echt super veel op YouTube en elders online vinden en door trail and error zelf uitvinden, dat bespaart je de kosten van een cursus die waarschijnlijkt toch net niet aansluit bij jouw behoeften (terwijl je door gericht te Googlen vaak juist wel antwoorden op jouw vragen kan vinden.
Bedoel je met het beheren van websites het plaatsen van content of heb je ook echt aan het ontwerp gewerkt?
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment heeft Udemy alle cursussen voor 9,99 (soms hebben ze zelfs voor 1€ als je bereid bent te wachten). Ik heb geen ervaring met Wordpress cursus maar ik heb hier andere cursussen gedaan die heel goed zijn bevallen, ik zou wel even de reviews lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen cursus volgen maar met youtube-video's en tutorials in wordpress zelf aan de slag gaan. Als je al wat ervaring hebt met het beheren van websites, kun je dat makkelijk zelf en dan is een cursus wordpress echt zonde van je tijd en geld.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdlang een Wordpress-site gehad en het is echt wel uit te vogelen zonder cursus. Kies wel een template waar veel over te vinden valt, want dat had ik dus niet, en dat is af en toe wel vervelend.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Oke thanks voor de tips! Ik ga gewoon eerst even zelf vogelen en als ik er niet uit kom kan ik altijd nog een cursus volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven