Iemand verstand van WhatsApp?

12-01-2019 20:40 15 berichten
Ik niet echt haha. Gebruik het, maar verder nooit echt in verdiept.
Nu denk ik dat mijn moeder mij geblokkeerd heeft... maar hoe kan ik dit nu zeker weten behalve dan het haar te vragen?
Of kan het zijn dat haar mobiel bijv gewoon uit staat?
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je dan haar profielfoto niet meer zien. Maar dat weet ik niet helemaal zeker :-D
Ik denk dat omdat ik haar een bericht heb gestuurd waar 1 vinkje voor blijft staan, ik zie haar profielfoto niet meer. Mijn vriend wilde haar weer in de groepsapp doen, maar dat kan niet.
Is vriend de beheerder van de groepsapp? Anders kan hij niemand toevoegen.
Bel haar, dit gaat niet over Whatsapp maar over de relatie met je moeder.
Mijn vriend is beheerder idd.
Als iemand je geblokkeert heeft kun je dat zien door een vinkje, je kunt geen profielfoto zien en ook geen status (info). Misschien iemand vragen die jou moeder ook op whatsapp heeft en kijken of bij diegene het ook zo is, zo niet dan heeft je moeder je geblokkeerd.
Hoe handig is je moeder met haar telefoon? Kan Ook per ongeluk zijn natuurlijk....
Google?
Ja precies, per ongeluk zal me niet verbazen want klunzig is ze er soms wel mee haha...
zal het haar vragen. Maar dacht, misschien weet iemand van jullie het.
druifje86 schreef:
12-01-2019 20:54
Ja precies, per ongeluk zal me niet verbazen want klunzig is ze er soms wel mee haha...
zal het haar vragen. Maar dacht, misschien weet iemand van jullie het.
Zou mijn moeder ook kunnen gebeuren inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
zou er een aanleiding kunnen zijn dan, dat ze je heeft geblokkeerd?
Beter een half motto....
Bel je moeder, of ga even bij haar langs, om het haar te vragen.
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Maar als je moeder jouw geblokkeerd heeft, dan zou je vriend haar nog wel toe moeten kunnen voegen aan een groepsgesprek. Misschien heeft ze wel per ongeluk de app verwijderd door hem van het scherm te vegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven