doodse stilte

13-01-2019 21:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou kippig of is nummer 18 het laatste deel van doodse stilte?
Gaat over het verhaal van blogger Saskia.
Zijn er meer die dit lezen/lazen en weten of en wanneer dit weer verder gaat?
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn 'lees ook' zie ik nummer 20 staan hoor.
Alle reacties Link kopieren
echt? heb je voor mij een link?
zelfs met de zoekfunctie kom ik maar tot nummer 18
Alle reacties Link kopieren
Ik Google gewoon iedere week 'doodse stilte viva' en dan zie je inderdaad gewoon nummer 19 en 20...
Alle reacties Link kopieren
https://www.viva.nl/werk-en-leven/doodse-stilte-19/

https://www.viva.nl/werk-en-leven/doods ... -is-echt/0
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
13-01-2019 21:18
Ik Google gewoon iedere week 'doodse stilte viva' en dan zie je inderdaad gewoon nummer 19 en 20...
nu ook geprobeerd en inderdaad daar zie ik 19 en 20 ook.
Met zoekfunctie hier op de site en pagina van Saskia zelf kwam ik maar tot/met 18.

Raar, maar dank je wel! ik kan weer verder lezen!
Zal Sanoma leuk vinden. Nu al 2 hits op 1 avond. ;-D
myname1 schreef:
13-01-2019 21:25
nu ook geprobeerd en inderdaad daar zie ik 19 en 20 ook.
Met zoekfunctie hier op de site en pagina van Saskia zelf kwam ik maar tot/met 18.

Raar, maar dank je wel! ik kan weer verder lezen!
zoekfunctie op de site werkt niet
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft ook een Facebook pagina waar meerdere delen staan of dat is van een ander boek

Ik lees het ook via Viva
Nu heb ik 19 en 20 ook gelezen

Wat vinden jullie van het verhaal ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan,
als ik t boek zou hebben, zou ik het in 1 ruk uitlezen denk ik.
Leest makkelijk weg en zeer aangrijpend geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal traag. Er lijken al maanden voorbij te zijn gegaan en in het verhaal nog maar 1,5 dag.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik net iets moois aan het boek.
Dat 1,5 dag in 20 delen mij nog steeds boeit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook

Myname
Ik denk ook dat ik het snel uitlees



Ook eens met firedragon
Soms is het niet geheel makkelijk te volgen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik wou zeggen, lees ze op de website want daar heb ik het hele boek gelezen maar inmiddels staat daar alleen deel 1 t/m 11 op zodat de boekverkoop beter gaat. Slim.

Vond het heerlijk lezen.
Alle reacties Link kopieren
het is inderdaad soms wel even schakelen als ze terug gaan in het verleden
waar Leon er nog wel is, en daarna weer terug naar het nu waar hij net is overleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou even opmerken dat ik het behoorlijk achterlijk vind dat je, als je wilt weten hoe het afloopt, het boek moet kopen in de winkel :wtf:

Had dat er van te voren bij gezet, dan was ik niet begonnen met lezen. En ik vertik het om het boek te kopen :biggrin:
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik ook echt super stom.
Dan moet je een boek kopen voor alleen de laatste 8 hoofdstukken nog.
Firedragon schreef:
28-04-2019 19:05
Ik wou even opmerken dat ik het behoorlijk achterlijk vind dat je, als je wilt weten hoe het afloopt, het boek moet kopen in de winkel :wtf:

Had dat er van te voren bij gezet, dan was ik niet begonnen met lezen. En ik vertik het om het boek te kopen :biggrin:
Wist dat er een boek was, dus had dit wel een beetje verwacht. Stond ook op het punt het te kopen, tot het hoofdstuk van gisteren...
Ik vond het zo mooi en klein tot nu toe en nu lijkt ze er een wild verhaal van te gaan maken. Als je kijkt hoe snel ze nu door alles heen raasde, ten opzichte van de tijd die ze nam voor alles in voorgaande hoofdstukken ben ik bang voor de valkuil waar veel schrijvers intrappen; het afraffelen van het einde, omdat er toch een eind moet zijn.
ja heel stom. Snap ik ook niet, je gaat toch niet een boek kopen, waarvan je de helft al gelezen hebt?

Volgend jaar maar op de rommelmarkt kiijken, mss ligt ie er dan bij ;)
TijdvoorTaart schreef:
28-04-2019 19:12
Wist dat er een boek was, dus had dit wel een beetje verwacht. Stond ook op het punt het te kopen, tot het hoofdstuk van gisteren...
Ik vond het zo mooi en klein tot nu toe en nu lijkt ze er een wild verhaal van te gaan maken. Als je kijkt hoe snel ze nu door alles heen raasde, ten opzichte van de tijd die ze nam voor alles in voorgaande hoofdstukken ben ik bang voor de valkuil waar veel schrijvers intrappen; het afraffelen van het einde, omdat er toch een eind moet zijn.
Klopt... zouden leuke columns kunnen zijn, elke week een stukje uit het leven van een jonge weduwe met kinderen. Moet er wel iets gebeuren elke week.
Steeds opsommen wat je op een boterham smeert, dat een kind een schoen kwijt is en dat voor de 35e keer je vader aan komt lopen met een droevige blik in zijn ogen -door de tuin waar de kinderen vrolijk spelen- begint te vervelen eerlijk gezegd.. :yawnee:
Straks het laatste stukje lezen, nu gaat er nog iets gebeuren op de valreep begrijp ik.

Ik gok op een droomhuwelijk met die agent die de laatste keer voor de deur stond; eind goed al goed ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook weten hoe het afloopt maar wil het boek niet kopen. Flauw hoor van viva 😢
Be yourself, everyone else is already taken. Oscar Wilde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven