Van desk pc over op laptop

19-01-2019 16:26 9 berichten
Hoi!

Ik heb altijd een desk pc gehad. Tijdens mijn studie een netbook erbij gehad, want handig voor college's en elders werken. Nu ben ik al even afgestudeerd en merk dat ik mijn bureau met desk pc storend vind in mijn nieuwe huis. Nu kan ik hem wel verkassen naar een studeerkamer oid, maar eigenlijk ben ik er gewoon klaar mee :) Zit net zo fijn aan mijn eettafel op een laptop, losse muis en toetsenbord.

Alleen wat nu met mijn desk pc? Hij is 7 jaar oud ofzo, zelf de onderdelen uitgekozen. Een jaar of 3 geleden nieuwe voeding gekregen van Corsair, semi-professioneel. Goede videokaart om te kunnen gamen (niet mega zwaar). Alles zal wel verouderd zijn inmiddels. Kan ik hem verkopen en nog een goede prijs voor krijgen? (heb alle onderdelen nog naam van en leeftijd). Ergens vermoed ik van niet. Dan zou ik hem graag willen weg geven aan een goed doel, stichting of iemand anders waar ik een groot plezier mee zou willen doen. Iemand een idee?

En iemand linkjes voor mij van topics waar op te letten bij het kopen van een laptop? Websites ook altijd handen (voor tips als verkoopwebsites) Anders open ik even een topic :)
Alle reacties Link kopieren
Zo te horen mag je blij zijn als iemand op marktplaats de verzendkosten wil betalen. Een 7 jaar oude knutsel-pc is niet extreem waardevol
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Een computer gaat om verschillende redenen een jaar of 3 tot 5 mee.
Na 7 jaar hoeft echt niemand hem meer en is dus echt niks meer waard. Heb je geen klein neefje ofzo waar je hem, natuurlijk gratis, aan kunt geven?
Zet hem op Marktplaats dan zie je vanzelf of er belangstelling is.
Kringloopcentrum
Alle reacties Link kopieren
https://it4kids.com/nl/hardware-doneren/
een 7 jaar oude pc is schroot
Je kan 'm op Marktplaats zetten, mogelijk heeft iemand nog interesse in de onderdelen. Ik heb weleens oudere pc's dan dat op die manier verkocht.
Thanks voor de reacties!

Ik zat niet te denken dat ik de hoofdprijs zou krijgen voor mijn pc :P Een goede prijs vind ik al €50,-, maar volgens mij is dat nog te veel :hihi:

Thanks voor het de website voor it4kids. Ik kan niet vinden dat ze ook desk pc van particulieren aannemen. Maar ik zoek nog wel verder op de website. En de losse onderdelen benoemen en Markplaats kan altijd inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven