elkaar blokkeren op Instagram

19-01-2019 21:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een stomme vraag, mijn ex heeft mij geblokkeerd op Instagram, nu wil ik hem ook graag blokkeren omdat hij steeds mijn pf aan het checken is, stom gedoe i know. Iemand enig idee hoe ik zijn pf kan blokkeren?
Alle reacties Link kopieren
Heb je je profiel op openbaar staan of afgeschermd? Hij staat niet meer tussen volgers?
Alle reacties Link kopieren
Hoe checkt hij je profiel dan? Ik heb mijn ex ook geblokkeerd, kan zijn profiel opzoeken, maar zie dan niets.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou blokkeert, kan hij ook niet meer jouw fotos zien.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Wat Sombra zegt dus :-)
Hello, can you hear me?
Gewoon je Instagram op privé zetten en je ex blokken
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe kun je zien dat hij op jouw instagram kijkt dan?
Want zie je alleen als iemand op je verhaal klikt toch op dat rondje?
Alle reacties Link kopieren
NOu idd, dat wil ik ook wel weten!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Windlicht schreef:
19-01-2019 22:28
Gewoon je Instagram op privé zetten en je ex blokken
Dat laatste kan dus niet, want hij heeft haar al geblokkeerd.
Dan kan zij, zijn profiel dus niet meer zien.
Maar andersom is dat ook zo, dus ik begrijp niet waarom zij daar zo'n probleem van maakt.

Oja, hoe kan jij zien dat hij jouw profiel aan het bekijken is?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag gewoon of iemand weet of dit mogelijk is, de reden dat ik dat weet is omdat die me de hele dag zit te vervelen dat ik te veel mensen accepteer en volg, ik wil gewoon niet dat hij iets van mij kan zien, wil me levensverhaal niet op tafel gooien gewoon de vraag of het mogelijk is en hoe!
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou geblokkeerd heeft, kan hij jouw account niet zien. De enige manier waarop dat kan, is als ie een tweede account of zo heeft aangemaakt en je daarmee volgt.
Of hij moet je steeds deblokkeren en weer blokkeren als ie klaar is. Geen idee of daar een tijdslimiet op zit, trouwens.

Gooi je Instagram gewoon op privé.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ja heb wel veel van die spook volgers.. Maar lastig te zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp de vraag heel goed.
Ik heb ook een ex die mij geblokkeerd heeft en bij mij rees dezelfde vraag.
Nu kan zij (ja ik ben een man) als ik lief en onschuldig lig te slapen mij even deblokkeren, kijken en daarna weer blokkeren.
Dit alles zonder dat ik dit weet...
Nu wil ik mijn profiel gewoon openbaar houden, maar niet dat die ex te pas en te onpas mij kan bekijken.
Natuurlijk is dit ook maar een vals gevoel van privacy, want als de persoon een tweede account aanmaakt, kan die mij nog steeds bekijken, zonder dat ik door heb dat dit gebeurd.

Dus gooi je Instagram inderdaad gewoon op privé als je er zeker van wilt zijn.
Wat jij noemt heeft geen zin. In de browser kan je ex www.instagram.com/usernaam intikken en nog gewoon je pf zien. Desnoods incognito. En je pf is altijd zichtbaar, tenzij je er geen hebt.
Overigens kan die ex van jou je pf zien in de app. In de blokkeerlijst is dit het geval. Ook bij mensen die MIJ hebben geblokkeerd en ik hen ook. (Die kan je blokkeren als ze ergens in een @tag staan genoemd. Want dan kan je erop klikken en kom je op hun profiel waar dan een foutmelding komt, maar blokkeren lukt wel.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven