Helse situatie

13-02-2019 20:30 30 berichten
Wat een ellende! Onze KPN Experia Box is stuk. De lampjes hebben alle kleuren behalve groen en volgens de helpdesk kunnen we er niets aan doen. Geen tv en WiFi dus. Het is doorgegeven aan de technische dienst die binnen drie werkdagen contact met me opneemt. Net nu ik mijn eerste kind- en manvrije weekend voor de boeg heb sinds een half jaar :-(
Tja, en de kinderen balen ook, nu even.
Zijn ze een beetje vlot bij die technische dienst?
Waarom ga je morgen niet even langs de KPN winkel. Misschien hebben zij wel een nieuwe box?
Alle reacties Link kopieren
Euh... mijn ervaring is dat ze dit niet zijn en voor ons de reden geweest om over te stappen naar Ziggo. Maar er zijn net zoveel ervaringen die precies andersom hebben meegemaakt. Dus misschien ben jij binnen no-time een zeer tevreden klant van KPN.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zeilboot76 schreef:
13-02-2019 20:32
Waarom ga je morgen niet even langs de KPN winkel. Misschien hebben zij wel een nieuwe box?
Dit zeker proberen. Mijn ervaring is dat ze meestal al in het (chat)gesprek een afspraak maken met de monteur. Kan altijd vlot.
Helaas voor jou zit het weekend er tussen, dus zou idd even langs de winkel gaan met de kapotte onder je arm.
Ga lekker naar de film, lees een boek, ga uit eten. Ook zonder wifi en netflix kun je heerlijk ontspannen zonder kinderen en man :)

(en sorry, geen goede ervaringen bij KPN)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net overstapte naar KPN was er een probleem met de verbinding, ik heb toen een soort noodpakket gekregen zodat ik tv kon kijken via de kpn digitenne en ik kreeg ook een mobile hotspot.
Heb je hiernaar al gevraagd?
Een kind-, man- en internetvrij weekend. Wat zul jij uitrusten!
Bekijk heel ouderwets weer 'ns een film of serie op dvd!
Modem nog een keer vd stroom afhalen?
redbulletje schreef:
13-02-2019 20:42
Bekijk heel ouderwets weer 'ns een film of serie op dvd!
Ik heb niet eens een dvd speler meer. Laat staan een film.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze niet nieuwe box opsturen dan ? Wij hadden binnen 2 dagen een nieuwe. Probleem opgelost. En in de tussentijd kregen we extra 50 GB data, per persoon.
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 20:52
Ik heb niet eens een dvd speler meer. Laat staan een film.
Ik ben blij dat ik nog hele ladingen met series op dvd heb! Vorig jaar stak hier iemand de glasvezel af en het duurde maar liefst 3 weken voor dat KPN dat kwam repareren! En m'n mobiel internet werkt ook voor geen meter hier aan de grens, dus het was behelpen. Helemaal omdat ik toen net geopereerd was en verder ook geen kant uit kon.
redbulletje schreef:
13-02-2019 20:54
Ik ben blij dat ik nog hele ladingen met series op dvd heb! Vorig jaar stak hier iemand de glasvezel af en het duurde maar liefst 3 weken voor dat KPN dat kwam repareren! En m'n mobiel internet werkt ook voor geen meter hier aan de grens, dus het was behelpen. Helemaal omdat ik toen net geopereerd was en verder ook geen kant uit kon.
Ik heb echt prima internet. En anders een paar dagen zonder.
Alle reacties Link kopieren
Een harde reset doen, er zit ergens iets wat je met een paperclip kan indrukken. Werkt vaak goed.

Heb je contact gehad met de technische dienst. Dus niet met de klantenservice. zij geven vaak goede adviezen.

Lukt dit allemaal niet, morgen naar een KPN winkel gaan en daar om advies vragen.

Wij zijn juist overgestapt van Ziggo naar de KPN, en ik vind de service van KPN echt veel beter dan die van de Ziggo.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 20:57
Ik heb echt prima internet. En anders een paar dagen zonder.
Zonder internet en zonder tv zou ik tegen de muren omhoog vliegen. Blij met mijn verzameling dvd's dus!
hamerhaai schreef:
13-02-2019 20:59
Een harde reset doen, er zit ergens iets wat je met een paperclip kan indrukken. Werkt vaak goed.

Heb je contact gehad met de technische dienst. Dus niet met de klantenservice. zij geven vaak goede adviezen.

Lukt dit allemaal niet, morgen naar een KPN winkel gaan en daar om advies vragen.

Wij zijn juist overgestapt van Ziggo naar de KPN, en ik vind de service van KPN echt veel beter dan die van de Ziggo.
Ik neem aan dat KPN dit allemaal met haar doorlopen heeft.

En eens wat service betreft.
redbulletje schreef:
13-02-2019 20:59
Zonder internet en zonder tv zou ik tegen de muren omhoog vliegen. Blij met mijn verzameling dvd's dus!
Dat is het voordeel, ik woon zo dichtbevolkt dat er altijd wel internet is.
Harde reset, stekkers eruit, alle kabeltjes aandrukken, allemaal al geprobeerd. Ik zal eens kijken of er ergens in de buurt een KPN winkel is. Sowieso ga ik morgen weer bellen. In het uiterste geval ga ik het weekend wel in het huis van mijn vriend zitten.
Némaìn’ schreef:
13-02-2019 21:06
Dat is het voordeel, ik woon zo dichtbevolkt dat er altijd wel internet is.
Elk nadeel heb z'n voordeel ;-D
MinkeDeWit schreef:
13-02-2019 21:08
Harde reset, stekkers eruit, alle kabeltjes aandrukken, allemaal al geprobeerd. Ik zal eens kijken of er ergens in de buurt een KPN winkel is. Sowieso ga ik morgen weer bellen. In het uiterste geval ga ik het weekend wel in het huis van mijn vriend zitten.
Of zijn kastje bij jou neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden ongeveer een jaar geleden hetzelfde probleem. Binnen 2 dagen een nieuw kastje. Ik hoop voor jou hetzelfde.
Ik heb hier volgens mij nog een oude liggen, zou worden opgehaald door KPN i.v.m. vervanging maar ze zijn nooit gekomen.
Grappig, ik wist niet dat die Xperiaboxen nog gebruikt werden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig altijd goed contact gehad met mijn diverse buren. Kabeltje trekken (een verdieping lager) of wifi code van de naaste buren was altijd zo geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet een oude router liggen? Die kan je ook tijdelijk gebruiken.

Of even rondvragen of iemand er 1 over heeft.

Ik heb 2 oude liggen. Maar daar heb jij niets aan.
MinkeDeWit schreef:
13-02-2019 21:08
Harde reset, stekkers eruit, alle kabeltjes aandrukken, allemaal al geprobeerd. Ik zal eens kijken of er ergens in de buurt een KPN winkel is. Sowieso ga ik morgen weer bellen. In het uiterste geval ga ik het weekend wel in het huis van mijn vriend zitten.

Ben je zo verslaafd? Ik vind het ietwat overdreven.

Nou vind ik 3 dagen vrij lang duren. Mijn ervaringen zijn goed met KPN, maar wat je al van plan was: vandaag gewoon bellen en vragen om een snelle oplossing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven