Xbox One x of PS4 Pro?

15-02-2019 22:17 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe console, net mn switch verkocht en deel nu nog een ps4 slim maar wil toch overstappen naar een eigen. Een vriend vertelde mij dat ik de xbox One x moest kopen omdat het toch de betere console op dit moment. Ik heb de xbox 360 gehad en vond dit heel erg leuk en ben dus eigenlijk ook een beeetje een xbox fan. Xbox Kun je ook oude games op spelen wat mij erg aanspreekt. Ook is de xbox One x iets krachtiger en heeft erg goede bundels. Het enige nadeel is dat ik maar 1 iemand ken waarmee ik kan spelen op dat ding en dan is die ene vriend (tenzij je pc meerekent). Ik vind qua uiterlijk beide consoles mooi alleen de software/UI (??) van xbox is toch iets mooier en toegankelijker voor mij. De ps4 exclusives spreken mij ook niet zo aan het enige wat mij eerst had overtuigd een ps4 te kopen was de aantal vrienden die er een hebben en iemand al had gevraagd om hem te kopen om samen te spelen. Ik deed dit al niet vaak op mijn ps4 slim dus ben hier nog niet zeker van. Nu is mijn vraag welke jullie zouden aanbevelen?
Alle reacties Link kopieren
Welke game gigant heeft de meeste aanbod games en de meeste spelers?
Het antwoord hiervan zou mijn keuze zijn.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven