Apps om je gezicht te bewerken. Android.

25-02-2019 15:58 12 berichten
Ik heb onlangs meerdere apps getest, maar bij de ene kreeg je steeds reclame (ik wil er niet voor betalen) en bij de ander had je te weinig opties.
Ik zoek dus een app waar je make up, fading, vorming e.d. kan toepassen.
Wie weet een goede? En gratis uiteraard.

Waar ik niks mee kon was, Photoshop Fix, Aviary, ModiFace Photo Editor en FaceApp.
Misschien staat er hier eentje tussen waarvan iemand zegt, die is wel goed, dan wil ik die nogmaals proberen, want misschien had ik te weinig geduld of zag ik iets over het hoofd.
Waarom zou je dat willen?
Alle reacties Link kopieren
ga je iemand catfishen?
Littlebell schreef:
25-02-2019 16:06
Waarom zou je dat willen?
Lijkt me gewoon leuk om te proberen. Is dat zo gek?
Marie-Antoinettexx schreef:
25-02-2019 16:08
ga je iemand catfishen?
Voor eigen plezier. En een vriendin van mij vroeg me laatst of ik haar gezicht kon aanpassen. Vindt ze leuk.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is tegenwoordig zo fake als wat op foto’s, dat ze dat nog plaatsen ook, iedereen ziet dat toch ?
beetjegek schreef:
25-02-2019 16:23
Iedereen is tegenwoordig zo fake als wat op foto’s, dat ze dat nog plaatsen ook, iedereen ziet dat toch ?
Ik zorg wel altijd dat als het een foto is om op bijv. Facebook te plaatsen, dat ik een foto maak uit een goede hoek, maar mn gezicht veranderen? Nee. Dan zet je je zelf toch voor paal ook, iedereen die je kent weet dat je er niet zo uit ziet.
Ja maar daar gaat het dus allemaal niet om. Het is voor eigen gebruik.
Hopelijk komt er iemand nog langs met een leuke app ipv catfishen en nep dit en dat.
Alle reacties Link kopieren
Of er een app van bestaat weet ik niet, maar taaz punt com is heel uitgebreid.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Youcam make-up.
Van taaz schijnt een app te zijn, die ga ik zo proberen!
Youcam had ik ooit op mijn notebook staan, gebruikte die alleen om gewone foto's te maken, omdat mijn webcam niet meewerkte, maar dat is dus nu een uitgebreid iets? Ga ik ook testen.

Dank!
Ik zoek nu een ander programma voor op de PC, een cartoon photo editor.
Heb er een paar binnen gehaald, maar die werkten niet.
Ik heb het zsm nodig. Dus echt voor de PC en niet voor de telefoon.

Dit idee

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven