Hotmail doet het niet.

02-03-2019 12:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Hotmail doet het niet, hebben meer mensen daar last van. Al opnieuw uitgelogd en weer ingelogd maar niks. Niet op mijn telefoon en ook niet op mijn laptop. Ik zie nu ook dat er sinds gisteren 18.30 niet meer is gesynchroniseerd. Terwijl dit wel gewoon aanstaat bij instellingen op mijn telefoon. Iemand een idee?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Even voor je gecheckt, maar nergens last van.

Wat gaat er mis op je laptop?
Nergens last van
Bedoel je de app Outlook van Microsoft op je telefoon?
En als je inlogt via login.live.com?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
02-03-2019 12:23
Bedoel je de app Outlook van Microsoft op je telefoon?
En als je inlogt via login.live.com?
Doet ie het nog steeds niet.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
02-03-2019 12:28
Doet ie het nog steeds niet.
Met dit soort info kunnen we niets. Wat doet het niet? Kom je je mailbox helemaal niet in? Zo nee, wat voor melding krijg je? En zo wel, wat gaat er dan mis? Komen mails niet binnen?
Je cache legen. Teveel cookies en tijdelijke bestanden laat de boel vastlopen.
mevrouwiglesias schreef:
02-03-2019 12:28
Doet ie het nog steeds niet.
Www.hotmail.com
Of de nieuwe site: www.outlook.live.com

Wat krijgt u te zien als u naar de site gaat?
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
02-03-2019 12:31
Met dit soort info kunnen we niets. Wat doet het niet? Kom je je mailbox helemaal niet in? Zo nee, wat voor melding krijg je? En zo wel, wat gaat er dan mis? Komen mails niet binnen?
Nu lijkt ie wel mail te versturen en te ontvangen, maar op mijn telefoon ontvang ik niks. Daar staat dat ie gisteren om 18.30 voor het laatst is gesynchroniseerd. Alvast bedankt voor het meedenken maar ik ben nogal een nitwit als het om dit soort dingen gaat.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
02-03-2019 12:31
Met dit soort info kunnen we niets. Wat doet het niet? Kom je je mailbox helemaal niet in? Zo nee, wat voor melding krijg je? En zo wel, wat gaat er dan mis? Komen mails niet binnen?
Ik kan mijn mailbox wel openen maar kan niets versturen of ontvangen op mijn telefoon.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik zou bijna zeggen; geef even je mailadres en wachtwoord (niet doen!!) want dan checken we het even voor je.
Telefoon en laptop even controleren of er nieuwe updates in de wacht staan en die uitvoeren. Sowieso opnieuw opstarten en op je laptop de browser helemaal schoonmaken (resetten/schoonmaken).
Alle reacties Link kopieren
Er loopt steeds wel zo'n blauw streepje boven langs (hopelijk begrijpen jullie dan wat ik bedoel) zodat het lijkt alsof ie mail aan het checken is maar vervolgens komt er niks.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Telefoon even helemaal opnieuw opstarten wil nog wel eens helpen bij dit soort vage storingen.
Het probleem zit dus niet in je mail-account, want dat doet het zeg je, dus zit het probleem in je telefoon
mevrouwiglesias schreef:
02-03-2019 12:37
Er loopt steeds wel zo'n blauw streepje boven langs
Ken ik alleen van de predictor-test
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
02-03-2019 12:41
Ken ik alleen van de predictor-test
Da's hier al echt heel lang geleden... :hihi: :hihi: :hihi:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
02-03-2019 12:41
Telefoon even helemaal opnieuw opstarten wil nog wel eens helpen bij dit soort vage storingen.
Het probleem zit dus niet in je mail-account, want dat doet het zeg je, dus zit het probleem in je telefoon
Opnieuw opstarten heeft helaas niet geholpen. Wel heb ik nu de Outlook-app geïnstalleerd en die doet het gelukkig wel. Ik ontving mijn mail nog altijd via de E-mail app die al op mijn telefoon stond geïnstalleerd toen ik hem kocht, en die doet het nu dus niet meer om een of andere vage reden.
Bedankt voor het meedenken. Ik had werkelijk geen idee dat er aparte Outlook-app bestond in de Playstore. Weer wat geleerd :-).
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
02-03-2019 12:51
Bedankt voor het meedenken. Ik had werkelijk geen idee dat er aparte Outlook-app bestond in de Playstore. Weer wat geleerd :-).
Veel plezier ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven