Digi
alle pijlers
Hotmail doet het niet.
zaterdag 2 maart 2019 12:19
Mijn Hotmail doet het niet, hebben meer mensen daar last van. Al opnieuw uitgelogd en weer ingelogd maar niks. Niet op mijn telefoon en ook niet op mijn laptop. Ik zie nu ook dat er sinds gisteren 18.30 niet meer is gesynchroniseerd. Terwijl dit wel gewoon aanstaat bij instellingen op mijn telefoon. Iemand een idee?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zaterdag 2 maart 2019 12:31
Met dit soort info kunnen we niets. Wat doet het niet? Kom je je mailbox helemaal niet in? Zo nee, wat voor melding krijg je? En zo wel, wat gaat er dan mis? Komen mails niet binnen?
zaterdag 2 maart 2019 12:32
Www.hotmail.com
Of de nieuwe site: www.outlook.live.com
Wat krijgt u te zien als u naar de site gaat?
zaterdag 2 maart 2019 12:33
Nu lijkt ie wel mail te versturen en te ontvangen, maar op mijn telefoon ontvang ik niks. Daar staat dat ie gisteren om 18.30 voor het laatst is gesynchroniseerd. Alvast bedankt voor het meedenken maar ik ben nogal een nitwit als het om dit soort dingen gaat.Koffiehagedis schreef: ↑02-03-2019 12:31Met dit soort info kunnen we niets. Wat doet het niet? Kom je je mailbox helemaal niet in? Zo nee, wat voor melding krijg je? En zo wel, wat gaat er dan mis? Komen mails niet binnen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zaterdag 2 maart 2019 12:34
Ik kan mijn mailbox wel openen maar kan niets versturen of ontvangen op mijn telefoon.Koffiehagedis schreef: ↑02-03-2019 12:31Met dit soort info kunnen we niets. Wat doet het niet? Kom je je mailbox helemaal niet in? Zo nee, wat voor melding krijg je? En zo wel, wat gaat er dan mis? Komen mails niet binnen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zaterdag 2 maart 2019 12:35
Ik zou bijna zeggen; geef even je mailadres en wachtwoord (niet doen!!) want dan checken we het even voor je.
Telefoon en laptop even controleren of er nieuwe updates in de wacht staan en die uitvoeren. Sowieso opnieuw opstarten en op je laptop de browser helemaal schoonmaken (resetten/schoonmaken).
Telefoon en laptop even controleren of er nieuwe updates in de wacht staan en die uitvoeren. Sowieso opnieuw opstarten en op je laptop de browser helemaal schoonmaken (resetten/schoonmaken).
zaterdag 2 maart 2019 12:37
zaterdag 2 maart 2019 12:41
Ken ik alleen van de predictor-test
zaterdag 2 maart 2019 12:51
Opnieuw opstarten heeft helaas niet geholpen. Wel heb ik nu de Outlook-app geïnstalleerd en die doet het gelukkig wel. Ik ontving mijn mail nog altijd via de E-mail app die al op mijn telefoon stond geïnstalleerd toen ik hem kocht, en die doet het nu dus niet meer om een of andere vage reden.
Bedankt voor het meedenken. Ik had werkelijk geen idee dat er aparte Outlook-app bestond in de Playstore. Weer wat geleerd .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zaterdag 2 maart 2019 13:02
Veel plezier ermee!mevrouwiglesias schreef: ↑02-03-2019 12:51Bedankt voor het meedenken. Ik had werkelijk geen idee dat er aparte Outlook-app bestond in de Playstore. Weer wat geleerd .