Amazon prime video offline kijken in buitenland

12-03-2019 07:30 10 berichten
Google en ik komen er niet uit. En de website van Amazon zelf waar het antwoord op zou moeten staan, zegt dat ie niet available is.

Dus ik hoop op wat ervaringsdeskundigen!

Ik heb een Amazon Prime video abonnement. Ik ga volgende week op vakantie naar Azië. Je kunt bij Amazon net als bij Netflix series en films offline beschikbaar maken.

Maar mijn vraag is: kan ik die video’s op vakantie alsnog kijken? Of zijn die, net als bij Netflix, gebonden aan wat er in dat land zelf aangeboden wordt? De iPad offline houden is geen optie vrees ik.

Benieuwd!

En ook wel benieuwd of daarin nog ontwikkelingen zijn wat betreft Netflix.
Hoi! Toevallig hier een ervaringsdeskundige. Ik werk voor Amazon klantenservice, alleen niet voor Prime-video. Ik heb net even mijn collega gevraagd die wel getraind is voor Prime Video en hij zegt dat het inderdaad alleen mogelijk is om video's te bekijken in eigen land, dus als je op vakantie gaat, kun je die helaas niet kijken.

Ze zijn er wel mee bezig om dit te optimaliseren dus wellicht in de toekomst dat dit wel zo zal zijn.

Als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen.
Zolang je offline bent als je de video's bekijkt zou er toch geen probleem moeten zijn? Je kan alleen niet extra downloaden.
Als je een inhoudelijk antwoord wil op je vraag, kun je het beste even persoonlijk contact opnemen met Prime-Video klantenservice. Het is op dit moment niet druk dus je vraag wordt meteen in behandeling genomen.

https://www.amazon.com/ap/signin?accoun ... _no_re_sig

(voordat hier vragen over komen; het is op dit moment even niet druk op het werk, vandaar dat ik onder werktijd even op viva zit te neuzen. Uiteraard hebben we toestemming van de leidinggevende hier op de vloer haha)
Alle reacties Link kopieren
Is het geen optie om op voorhand (dus voordat je het internet op bestemming aanzet) je internet op die specifieke app uit te zetten?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik dacht dat het hetzelfde idee was als bij Spotify, dus dat je een film download op je device en daardoor ook offline kunt kijken
Ahh, bummer. Thanks klantenservice van Amazon ;).

@Biol Kan je per app internet uitzetten? Daar leer ik dan graag meer over!

@Snowpink: ja je kunt inderdaad offline kijken. Maar als ik m'n iPad dan in Thailand online gooi, dan gaat ie het blijkbaar niet meer goed vinden dat ik die offline series kijk. Tenminste, zo begrijp ik dat uit de opmerkingen van TeAmoKiwi.

Ik wist trouwens niet dat ze een Nederlandse klantenservice hadden. Aangezien ik m'n abonnement in het Duits ontving....
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
12-03-2019 09:06
Ahh, bummer. Thanks klantenservice van Amazon ;).

@Biol Kan je per app internet uitzetten? Daar leer ik dan graag meer over!

@Snowpink: ja je kunt inderdaad offline kijken. Maar als ik m'n iPad dan in Thailand online gooi, dan gaat ie het blijkbaar niet meer goed vinden dat ik die offline series kijk. Tenminste, zo begrijp ik dat uit de opmerkingen van TeAmoKiwi.

Ik wist trouwens niet dat ze een Nederlandse klantenservice hadden. Aangezien ik m'n abonnement in het Duits ontving....
Ja hoor dat kan!
https://www.google.nl/amp/s/www.appleti ... twerk/amp/

Hier staat goed uitgelegd hoe het werkt. Vooral handig als je apps gebruikt die veel data verbruiken en je die niet nodig hebt als je geen WiFi hebt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
MarvelousMrsMaisel schreef:
12-03-2019 09:06
Ahh, bummer. Thanks klantenservice van Amazon ;).

@Biol Kan je per app internet uitzetten? Daar leer ik dan graag meer over!

@Snowpink: ja je kunt inderdaad offline kijken. Maar als ik m'n iPad dan in Thailand online gooi, dan gaat ie het blijkbaar niet meer goed vinden dat ik die offline series kijk. Tenminste, zo begrijp ik dat uit de opmerkingen van TeAmoKiwi.

Klopt inderdaad wat je zegt. Zodra je online gaat kun je niets meer kijken. Heel vervelend.

Ik wist trouwens niet dat ze een Nederlandse klantenservice hadden. Aangezien ik m'n abonnement in het Duits ontving....
Is ook relatief nieuw. Zolang jij je taalinstellingen op Nederlands hebt staan en mailt of gebruik maakt van de 'bel me nu' knop via 'contact', krijg je standaard een Nederlander die je helpt. :D

Echter krijg je alle 'standaard' mails inderdaad in het duits. Heb overigens ook wel een kant en klare e-mailadres waar je heen kunt mailen maar die zet ik even niet online aangezien die bij ons op de Amazon site ook niet online staat. Dus als je die wil mag je me wel een berichtje sturen.
Ik heb het niet getest met video’s die ik thuis gedownload heb, maar ik kan iig hier in Azië gewoon Amazon prime kijken en ook video’s downloaden. Ziet eruit als hetzelfde aanbod als thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven