Galaxy S10 of S10 Plus nemen?

16-03-2019 19:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_383468 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 16:55
0.00% gewijzigd
Zo'n 2e selfiecamera lijkt me in 99,9% van de tijd nutteloos dus moet je het vooral voor het grotere scherm doen lijkt me.
De batterij van de S10 plus is weliswaar groter maar heeft dat ook nodig door het grotere scherm.
Als je de grootte van een telefoon een belangrijk iets vindt, zou ik voor de gewone S10 gaan. Of een andere telefoon die wat goedkoper is :-)
Alle reacties Link kopieren
S9+
Alle reacties Link kopieren
https://www.androidplanet.nl/nieuws/gal ... galaxy-s9/

Ik zie de verbeteringen wel, maar ook het verschil in prijs voor een los toestel (de helft voor een S9!).
Dat ga je denk ik ook heus merken in een abonnement.

Ik ben alleen geen android fan dus ik laat mezelf wel uit, dank je :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de s9, maar die heb je in dualsim en monosim uitvoering. Ook iets om op te letten. Met dualsim kun je zakelijk en prive in 1 toestel stoppen: ideaal! En voor mij DE reden om van iphone naar android over te stappen!
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk, bijna 1000 euro voor een smartphone.
€41 voor de S10 per maand incl abonnement.
Dan klinkt het ineens niet zoveel meer Willem. Jij belt zeker nog in om dit op je IBM te typen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de s10.
De plus vond ik te groot, de s10 vind ik al behoorlijk groot.
Batterij van de s10 is gewoon prima hoor!
Vind het een erg fijne telefoon!

Overigens, ik heb hem besteld met een maandelijks opzegbaar abbonement van tele2. Telefoon heb ik gelijk weer opgezegd.
Hierdoor betaal ik geen 900 voor de telefoon maar 730.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_383468 wijzigde dit bericht op 12-08-2019 16:50
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga jij dat verschil merken terwijl je op een schermpje van een paar cm bij een paar cm naar een foto zit te kijken voor 2 seconden, die je daarna nooit van je leven meer bekijkt? Je bent geen amateurfotograaf he.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak hele mooie foto's met met iPhone 7. Gaat echt goed. Zeker in vergelijk met Dalman en zijn Samsung Xcover.

Die van hem is ook gewoon niet primair gericht op foto's maken, maar een telefoon voor bouwvakkers en ander ruw spul dat geen nokia meer kan kopen :mrgreen:

Het verschil tussen een S10 en een S9 is inderdaad redelijk minimaal, voor het doel dat je er mee hebt nl snel leuke foto's maken. Wil je echt top of the bill, koop dan een dedicated camera. Uiteindelijk is een S10 een... telefoon. ;)

Ik zou als er alleen verschil op de camera is, voor de S9 gaan en het financiële verschil bij een SLR leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uitermate tevreden met mijn Moto g7 play van iets minder dan € 200, ik zou dus nooit zoveel geld voor een telefoon neerleggen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb gekozen voor de S10. De + vind ik toch echt veel te groot. Zeker omdat de hele voorkant een scherm is. Batterijduur vind ik helemaal prima. Kan er gewoon een dag intensief gebruik van maken voordat ik hem moet opladen en als ik hem toevallig moet opladen, is hij zo weer voor de helft vol. Voor de rest biedt de + mij weinig, behalve een enorm onhandig groot formaat.

En als je een goede deal opzoekt ben je er zo en valt het reuze mee met de prijs. Let wel op de BKR registratie als je besluit niet een gedeelte direct 'contant' te betalen.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
16-03-2019 19:48
Belachelijk, bijna 1000 euro voor een smartphone.
Mee eens
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
16-03-2019 20:05
€41 voor de S10 per maand incl abonnement.
Dan klinkt het ineens niet zoveel meer Willem. Jij belt zeker nog in om dit op je IBM te typen?
Dus jij laat je foppen door een gsm op afbetaling te kopen? Je betaalt die 1000 euro sowieso, en het wordt er NIET goedkoper op als je een afbetalingsplan hebt waar een abonnement mee inbegrepen zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven