Internetabonnement alleen per maand?

20-03-2019 21:54 7 berichten
Hoi,

ik ben op zoek naar een nieuw internetabonnement. Het liefst zou ik het abonnementsgeld in één keer voor een jaar willen betalen, maar ik begrijp dat eigenlijk alle aanbieders het bedrag per maand innen.

Weet iemand of er überhaupt een aanbieder is waar je een jaar vooruit kunt betalen? Op internet en bij de aanbieders kan ik er niets over vinden.
Waarom zou je dat perse willen?
En als je dan over je belminuten en databundel heen zit dan ook een jaarlijkse naverrekening net als bij je energierekening?

Niet goed gelezen.

Waarom kan dat eigenlijk niet idd?
Alle reacties Link kopieren
De meeste doen dit niet omdat je vrij bent om binnen je contract jaar van snelheid te veranderen. Of diensten er bij neemt.

Als je zeker weet dat je niets verandert aan je abonnement zou je morgen eens XS4ALL kunnen bellen. Volgens mij bieden zij wel een factuur periode van een jaar aan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon-ik schreef:
20-03-2019 22:21
De meeste doen dit niet omdat je vrij bent om binnen je contract jaar van snelheid te veranderen. Of diensten er bij neemt.

Als je zeker weet dat je niets verandert aan je abonnement zou je morgen eens XS4ALL kunnen bellen. Volgens mij bieden zij wel een factuur periode van een jaar aan.
Stopt met bestaan
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
21-03-2019 07:11
Stopt met bestaan
I know... Maar ik weet ook dat er nog niks in steen staat op dat punt en je dus gewoon nog klant kunt worden indien men dit wil.

Neemt niet weg dat het een van de weinige providers is die een jaarfactuur op maakt.

Wellicht doet Solcon dit ook bedenk ik me net maar die weer ik niet zeker.
Lijkt me handig een jaarcontract nemen en vooruit betalen bij een provider die ophoudt met bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven