Tinq woensdag en zaterdag korting: hoe dan?

13-04-2019 12:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is geen levensvraagstuk, maar steeds als ik langs de Tinq fiets, zie ik een bord met schreeuwende reclameletters: op woensdag en zaterdag 15 ct korting op literprijs (oid).
Ik let dan altijd even op de prijzen die vermeld staan en als ik dan op woensdag of zaterdag weer kijk, is er meestal helemaal niets veranderd aan de prijs (of alleen de gebruikelijke verhoging).
Als ik op de website kijk staat er:

Bij TinQ is tanken heel eenvoudig en goedkoper. U tankt tenslotte zelf en afrekenen doet u bij de betaalautomaat.

Tijdens de Mazzeldagen ontvangt u een extra hoge korting en dat scheelt direct in de portemonnee. Goedkoper een volle tank!

Ga komende zaterdag 13 april naar één van de onderstaande tankstations en profiteer direct.


Daar staan het tanksstation ook bij waar ik altijd langsfiets, maar de prijzen zijn helemaal niet verlaagd (net nog gekeken).
Hoe zit dat nu eigenlijk?
Apart. Hier zitten 2 tankstations van Tinq en daar krijg je wel degelijk korting op woensdag en zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-04-2019 12:41
Apart. Hier zitten 2 tankstations van Tinq en daar krijg je wel degelijk korting op woensdag en zaterdag.
Waar zie je dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Mij was dit ook opgevallen! Ik wilde tanken en toen zag ik: morgen 15 cent korting. Dus volgende dag terug en was er niet 15 cent vanaf.

Volgens mij geven ze 15 cent korting op de hoogste prijs van een ander tankst ation in Nederland ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel benieuwd.
Such fun!1
Misschien krijg je de korting bij betalen, zoals je ook bonuskorting krijgt.
Moet je daar een membercard van hebben misshien?
Alle reacties Link kopieren
Kattenkop schreef:
13-04-2019 12:46
Mij was dit ook opgevallen! Ik wilde tanken en toen zag ik: morgen 15 cent korting. Dus volgende dag terug en was er niet 15 cent vanaf.

Volgens mij geven ze 15 cent korting op de hoogste prijs van een ander tankst ation in Nederland ofzo.
Ja inderdaad dat doen ze zo volgens mij.
Op de ander dagen laten ze dat dan weg waardoor je eigenlijk altijd dezelfde prijs betaalt
Alle reacties Link kopieren
Is dat dan niet misleiding wat zij doen? Er staan tenslotte echt twee specifieke dagen vermeld..
Alle reacties Link kopieren
Je wordt constant misleid bij alles wat je koopt toch?
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
13-04-2019 12:58
Je wordt constant misleid bij alles wat je koopt toch?
True! Maar als de Zara op haar raam heeft geplakt dat ze op zaterdag en woensdag extra korting hebben en de mensen komen binnen en er is geen korting... En dat de verkoopsters dan zeggen dat ze goedkoper zijn dan de 'reguliere'H&M prijzen. Tja dan krijgen ze echt wel boze klanten.

Vergeet niet dat Tinq ook specifiek benoemt dat het 15 cent korting is op woensdag en zaterdag, niet gedurende de hele week bijvoorbeeld.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 13:08
28.90% gewijzigd
Die 15 cent korting is ten opzichte van de Tinq landelijke adviesprijs. Nu geven veel Tinq stations standaard al korting t.o.v. deze landelijke adviesprijs. Bij mij in de buurt is het standaard 10 cent van de landelijke adviesprijs eraf en op woensdag/zaterdag 13 cent. Extra voordeeltje is dus maar 3 cent.
Alle reacties Link kopieren
anoniem281213 schreef:
13-04-2019 13:07
Die 15 cent korting is ten opzichte van de Tinq landelijke adviesprijs. Nu geven veel Tinq stations standaard al korting t.o.v. deze landelijke adviesprijs. Bij mij in de buurt is het standaard 10 cent van de landelijke adviesprijs eraf en op woensdag/zaterdag 13 cent. Extra voordeeltje is dus maar 3 cent.

Dit dus. Zelfde verhaal bij Tango, maar dan op donderdag.
.
Alle reacties Link kopieren
anoniem281213 schreef:
13-04-2019 13:07
Die 15 cent korting is ten opzichte van de Tinq landelijke adviesprijs. Nu geven veel Tinq stations standaard al korting t.o.v. deze landelijke adviesprijs. Bij mij in de buurt is het standaard 10 cent van de landelijke adviesprijs eraf en op woensdag/zaterdag 13 cent. Extra voordeeltje is dus maar 3 cent.
Dit. Als je langs de snelweg kijkt, kom je wel in de buurt van de adviesprijs. Gisteren ergens 1,81 langs de snelweg, hier 1,61.

Overigens kun je beter morgen gaan tanken als je veel nodig hebt en nog tot morgen kunt wachten ;) https://max.korting.tinq.nl/tinq-max-korting
IK woon tegenover een pomp en zag dat de prijs letterlijk per uur kan veranderen.
's morgens vroeg of zondagochtend was het goedkoopst tanken.
2019 schreef:
13-04-2019 14:05
IK woon tegenover een pomp en zag dat de prijs letterlijk per uur kan veranderen.
's morgens vroeg of zondagochtend was het goedkoopst tanken.
Klopt dat viel mij ook al op.
Alle reacties Link kopieren
Via brandstofzoeker.nl vind je de goedkoopste pomp bij jou in de omgeving. En vaak is dat dus niet de Tinq.
Hier is de Tinq de goedkoopste in de regio. De extra korting is op donderdag en dan staan er zulke rijen dat het wel gratis lijkt. Ik heb me wel eens vergist en stond dan ook in die rij, maar de korting is zeker geen 15 cent op de normale prijs.
Edit: ik kijk net op die site en kwam erachter dat het geen Tinq is maar een Tango waar ik kom. De Tinq zit dichterbij, is een cent goedkoper, maar het tanken daar gaat zo traag.
Alle reacties Link kopieren
Ik tank vaak in Duitsland als ik ook drank, drogisterij etc. nodig heb en soms scheelt het binnen het uur... Op de heenweg is de Aral vaak nog goedkoper dan als ik uurtje later terug rij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven