Teksten toevoegen aan video/video bewerken tips??

15-04-2019 16:51 6 berichten
Hoi iedereen,


Ik wil graag video's gaan bewerken. Het gaat om video's waarin ik mezelf film en aan het klussen ben. Tussen de klussen door wil ik dan zwarte stukjes 'pauze' waarin de kijker per tekst uitleg krijgt over wat ik doe en wat ze nodig hebben, die tekst moeten ze dan ongeveer 20 seconden kunnen zien en dan wil vloeiend terug gaan naar het filmpje.
Ik stoei er alleen al een tijdje mee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en welk programma ik het best kan gebruiken. Lightworks heb ik geprobeerd maar daar kwam ik niet uit, te ingewikkeld. Iemand tips? Mag besturingsprogramma voor Windows zijn of voor Apple.
Help!
Adobe Premiere Elements.
Adobe premiere rush is heel eenvoudig.
Ik had 1 uitlegvideo op youtube gekeken en toen lukte het prima een filmpje in elkaar te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Of Camtasia. Iets duurder.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik doe dit soepeltjes met Windows moviemaker.
Alle reacties Link kopieren
Diocca schreef:
15-04-2019 18:11
Ik doe dit soepeltjes met Windows moviemaker.
Yup
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven