Het is een app-sessie

21-04-2019 20:03 13 berichten
Hebben jullie dat ook? Ik kan echt obsessief verslingerd zijn aan een app, het tijden spelen, tot ik er ineens zat van ben. En na een tijdje komt daar dan een andere app-sessie voor in de plaats.

Zo ben ik nu weg van Lemmings. Voor zolang het duurt.
:hihi:

Heeft iemand nog een leuke tip voor een volgende app-sessie?
Alle reacties Link kopieren
Lemmings? bestaat dat nog?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lemmings? Bedoel je DE Lemmings? Whaaah, dat was mijn lievelingsgame vroeger, is daar een app van? :blob:
Ja, een beetje anders dan het oorspronkelijke spel, maar echt leuk.
ereader schreef:
21-04-2019 20:06
Lemmings? Bedoel je DE Lemmings? Whaaah, dat was mijn lievelingsgame vroeger, is daar een app van? :blob:
Ik dacht precies hetzelfde! Even opgezocht in de App store en de game bestaat idd :D
Bedankt voor de tip!

Ik speel geen games dus heb ook geen "app"sessies zoals TO ze bedoelt.

Er was ooit ook een vivaforum-app, als die er nu zou zijn zou hij wellicht nog veel gebruikt worden hier.
Alle reacties Link kopieren
ereader schreef:
21-04-2019 20:19
Bedankt voor de tip!

Ik speel geen games dus heb ook geen "app"sessies zoals TO ze bedoelt.

Er was ooit ook een vivaforum-app, als die er nu zou zijn zou hij wellicht nog veel gebruikt worden hier.
Ik mis de Viva-app :cry:
Maar ik heb een snelkoppeling van Viva op het beginscherm van mijn foon, dus dat noem ik gewoon de Viva-app.
Verder heb ik heel lang Candy crush gedaan, ook heb ik yahtzee nog een hele tijd gedaan.
Ik heb expres nog steeds de Sims niet opnieuw geïnstalleerd want daar kan ik mezelf zo in verliezen. Laatste keer dat ik dat geïnstalleerd had ging ik zo in het spel op totdat ik op een gegeven moment zag dat het al 3 uur snachts was en de wekker ging om half 7. Kortom ik kan er beter maar niet aan beginnen totdat ik echt weer vakantie heb ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hayday was ik verslaafd aan.
Nu doe ik nog aan ruzzle.
Wat mijn man nu weer speelt weet ik niet maar die zit dagen vastgeplakt aan z'n telefoon met een één of ander spelletje.
Candy Crush
Alle reacties Link kopieren
Merge Dragons
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
ereader schreef:
21-04-2019 20:19
Bedankt voor de tip!

Ik speel geen games dus heb ook geen "app"sessies zoals TO ze bedoelt.

Er was ooit ook een vivaforum-app, als die er nu zou zijn zou hij wellicht nog veel gebruikt worden hier.

+ 1
Hay Day verslaving: gehad (tot het zo fanatiek werd in de buurtwedstrijden dat ik een pauze nam die nog altijd voortduurt)
Candy crush verslaving: gehad (tot ik vast kwam te zitten in een level)
Sim city: klinkt ernstig verslavend; ik zet het op mijn lijst, voor als ik uitgekeken ben op mijn Lemmings

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven