Instagram uitloggen lukt niet.

30-04-2019 07:27 10 berichten
Hallo allemaal,

Zoals je weet heeft Instagram al een lange tijd de functie dat je meerdere accounts kunt beheren en dan ook nog dat je iedere keer geen wachtwoorden in hoeft t vullen. Nu wil ik van en account af en ben al uitgelogd, maar dan komt hij er alsnog te staan. Ik heb de app al verwijderd en weggegooid, maar dat werkt ook niet. Wat ik dus wil is van meerdere accounts weer naar 1. Weet iemand hoe dit moet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit probleem ook, en lees dus mee. Echt heel irritant :@@:

Het account in kwestie bij mij heb ik zelfs verwijderd (wat trouwens enorm omslachtig is, dat kan alleen via desktop en niet via de app) en ik krijg dus een error als ik er in de app op klik.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
App er weer opzetten en het cache van de app wissen?
Van Reddit:
Okay, say that you've reached the five account limit you can have per device. You have to log out of all accounts at the same time, then try to log back in to one of them. You'll see a list of all your accounts to choose from, and at the bottom 1/3 of the screen, look for "Manage Accounts" in grey letters. I assume Instagram did this to be eluding, but I was determined because I run a social media marketing agency and manage more than five accounts! Anyway, you can replace your logged out accounts with new ones, the only downside is that you have to keep inputting your username and password each time you want to make another bracket switch. A small price to pay to grow many accounts, in my opinion! I do hope that this helps!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, zo simpel :facepalm: Dankje Nitflex ;-D
Dat knopje valt inderdaad niet op, en zelfs daarna is het knopje om een account te verwijderen bijna niet aan te klikken, zo klein is het.
¡Apagando las luces!
Mijnneusislanger schreef:
30-04-2019 08:07
App er weer opzetten en het cache van de app wissen?
Hoe verwijder ik de cache?
Nitflex schreef:
30-04-2019 08:13
Van Reddit:
Werkt helaas niet :(
Alle reacties Link kopieren
Hm, hier wel. Klik je wel op “log out of all accounts”?
¡Apagando las luces!
Het is gelukt door een tip van iemand anders. Thanks voor het meedenken allemaal :D
Ik heb dit probleem, ben benieuwd welke tip dit is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven