iPhone of Huawei

04-05-2019 19:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen? Zoals de titel zegt twijfel ik enorm tussen de iPhone XR of de Huawei P30.
Heb de iPhone 4 gehad en heb nu de iPhone 6 plus. Telefoon is aan vervanging toe, en kan mijn abonnement verlengen op dit moment.
De twijfel zit in dat ik met de iPhone XR duurder uit ben, en dat ik links en rechts om me heen hoor dat de Huawei qua camera en accu beter is. Ook nog gekeken naar de iPhone 8, maar dat maakt qua bedrag weinig uit met de XR.

Heeft iemand al eens de overstap gemaakt en is dat bevallen?
Alle reacties Link kopieren
het is uiteraard niet te vergelijken. Android t.o.v. iOs. Het is echt persoonlijk wat je fijn vindt.

Ik kan echt niets met Android dus ik blijf bij Apple.

Huawei heeft goede camera maar de android schil die erop zit (en nu zeg ik even wat mijn zoons zeggen) is zwaar prut.. Zij zweren bij de Oneplus 6 (binnenkort komt de 7).
Welk besturingssysteem vind je het fijnst?

Ik persoonlijk kan totaal niet overweg met @pple producten.

Als je iemand kent die een Huawei heeft, dan kun je kijken of je dit een fijne telefoon vind of niet.

Ik denk dat het met accu en camera weinig verschil maakt.

Er zijn ook vergelijkingssites, daar kun je meerdere meningen en vergelijkingen zien.

Ikzelf blijf trouw aan Samsung.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de P30 pro wel willen vanwege de gave camera :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind iOS vele malen fijner dan Android, heb het allebei gehad maar voor mij alleen nog maar een iPhone.
Je zult zien dat de meningen daar enorm over verschillen, het is zoiets persoonlijks. Kijk eens of je beide telefoons eens kan proberen. Dan kun je zien wat je zelf fijner vindt in plaats van persoonlijke meningen te horen waar je eigenlijk niets aan hebt.
Wow dat is toch helemaal niet moeilijk?!?
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
04-05-2019 19:08

Huawei heeft goede camera maar de android schil die erop zit (en nu zeg ik even wat mijn zoons zeggen) is zwaar prut.. Zij zweren bij de Oneplus 6 (binnenkort komt de 7).
Zegt mij helemaal niks, haha. Oneplus, zelf nog nooit van gehoord, maar kan eens gaan kijken. Zit de android schil ook op de Samsung?
Huawei. Overgestapt van een iPhone 6 naar de p20 pro vorig jaar en ik wil niet meer terug. Kijkt uit naar de nieuwe Huawei volgend jaar.
Mijn iPhone 6s ging stuk en moest een paar dagen overbruggen tot ik de Xs in huis had dus een android geleend, nou dat is dus echt 10 x niks.
Alle reacties Link kopieren
Labrujajoder schreef:
04-05-2019 19:10
Welk besturingssysteem vind je het fijnst?

Ik denk dat het met accu en camera weinig verschil maakt.

Er zijn ook vergelijkingssites, daar kun je meerdere meningen en vergelijkingen zien.

Ikzelf blijf trouw aan Samsung.
Heb al gekeken op de vergelijkingssites, en daar komt indd wel uit dat de accu zwaarder is en de camera beter. Maar zou dat idd heel veel verschil maken?

Samsung werd hier ook al geroepen door onze jongste
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmiddag al even in de winkel gekeken, en allebei natuurlijk leuk, allebei kan ik wel mee overweg denk ik zo. Maar die twijfel.... pfff.

Nu loopt jongste hier ook nog te roepen: de Samsung S9 nemen, is ook nog wat voordeliger, en beter dan Huawei. Help! Kan zo nooit een keuze maken.
gekoproze schreef:
04-05-2019 19:18
Heb vanmiddag al even in de winkel gekeken, en allebei natuurlijk leuk, allebei kan ik wel mee overweg denk ik zo. Maar die twijfel.... pfff.

Nu loopt jongste hier ook nog te roepen: de Samsung S9 nemen, is ook nog wat voordeliger, en beter dan Huawei. Help! Kan zo nooit een keuze maken.
Heb je dat van die camera en accu ook gelijk in de winkel gevraagd?
Die medewerkers weten het waarschijnlijk het best.

En ja, kiezen is moeilijk.
Zeker als je niet merk vast bent zoals mij.
Want ik was zeker voor de Samsung S9 gegaan.

Ik heb bijna alles van dat merk en bevalt uitstekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de camera op Huawei P20 erg tegenvallen. Teruggestuurd en toen gekozen voor de Nokia 7 plus.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ja, wel gevraagd in de winkel, maar die zeggen uiteindelijk word elke accu slechter na 1,5 jaar... zal je weinig van merken. Camera zeggen ze dat die zeker beter is. Maar de verkoper had zelf een iPhone, en dan word je ook weer een beetje die richting ingeduwd.

En hier in huis zijn 3 kampen ondertussen: Huawei, Samsung en iPhone, dus hun hulp heb ik ook niet veel aan.

In huis hebben we een oudere versie van Huawei en Samsung, niet te vergelijken met de modellen die ik gezien heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd Android telefoons gehad (HTC en Samsung) en zou dus nooit voor iPhone kiezen. Wel eens getest, maar met iOS kon ik juist niets en dus geen overstap.
Het zal best kunnen hoor, overstappen van besturingsysteem, maar het zal even wennen zijn gok ik!

Maar als ik zo kijk is het prijsverschil tussen de XP en de P30 toch niet zo schokkend? Zo rond de €150 voor een los toestel?
Zou mezelf een hoop frustratie besparen en lekker bij je gewende systeem blijven, daar zou ik wel geld voor over hebben :A:
Of gewoon niet een hele nieuwe telefoon, maar een modelletje eerder, scheelt ook geld!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Als de camera functie voor jou het allerbelangrijkst is, dan zou ik voor degene met de beste camera gaan.

Het ligt er ook aan waarvoor je het, het meest gaat gebruiken.

Als je alleen een mobiel hebt en verder geen tablet, laptop oid. Dan zul je ook naar de opslag capaciteit moeten kijken en de functionaliteit.

Als je de mobiel alleen gebruikt om te bellen en appen dan kun je ook met een "minder" exemplaar uit de voeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een hekel aan Android dus ik ben niet voor Huawei.

Ik zou ze nooit meer nemen. Op de mobiel reclame, zelfs op mijn desktop. En de apps die die reclame bewerkstelligden kon ik er niet afgooien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Op de Apple toestellen die ik heb (er zijn er vier in huis) heb ik nog nooit reclame gehad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
04-05-2019 20:00
Ik heb echt een hekel aan Android dus ik ben niet voor Huawei.

Ik zou ze nooit meer nemen. Op de mobiel reclame, zelfs op mijn desktop. En de apps die die reclame bewerkstelligden kon ik er niet afgooien.
Dit had ik ook met mijn Samsung, superirritant. En de telefoon werd na een half jaar al langzamer, na een jaar verschrikkelijk traag, wat ik ook probeerde en opschoonde. Dochter en stiefdochter met Huawei en Samsung hetzelfde. iPhones lopen hier na 3 jaar of langer nog als een trein, het enige is dat de batterij na een aantal jaar wat sneller leegloopt.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 23-05-2019 23:33
Reden: privacy
98.75% gewijzigd
Ik zou in ieder geval een niet al te dure telefoon nemen. Als die 5G erdoor komt werken de oude telefoons niet meer hoorde ik vanmiddag op de radio.
Alle reacties Link kopieren
Is natuurlijk kwestie van smaak en wel besturing systeem je gewend ben. Ik heb al 8 jaar iPhone.. nu de XR en ik zweer erbij! Heerlijke telefoon, lekker snel en makkelijk in gebruik.
Huawei's zitten toch propvol spionage hardware?
chocho schreef:
04-05-2019 19:14
Mijn iPhone 6s ging stuk en moest een paar dagen overbruggen tot ik de Xs in huis had dus een android geleend, nou dat is dus echt 10 x niks.
Dat VIND jij niets. Dat het niets is, is geen feit, maar een mening.
Ik ben dol op Android. Ik heb een maand een iphone gehad en hen bijna uit het raam gesmeten. Idem voor imac en ipad. Ik vind het echt helemaal niks.

Nu al jaren een huawei. Ik hoef nooit meer iets anders.
Antoon69 schreef:
04-05-2019 20:42
Huawei's zitten toch propvol spionage hardware?
De mijne staat idd een beetje bol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven