Camera kopen

12-05-2019 19:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een camera kopen voor vakanties. Ik wil graag een camera die betere kwaliteit foto’s maakt dan een telefoon. Ik zat te denken aan een compactcamera of systeemcamera omdat deze licht en klein zijn. Omdat ik nog maar net begin met fotografie en hem vooral gebruik voor vakanties, wil ik een goed/makkelijke bestuurbare camera en voor een klein budget: 100-400 euro. Heeft iemand tips voor aanschaf van een camera?
Panasonic lumix zijn goed. Die heb je in verschillende prijsklassen.
Camera's van 100-400 euro maken nauwelijks beter foto's dan een fatsoenlijke smartphone.

Ik zou dud dat geld stoppen in een fantastische telefoon die ook nog eens mooie redelijke plaatjes schiet.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
€ 199,- bij MMarkt
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
20,3 megapixel Tooltip 50x optische zoom Tooltip Full HD video Wifi Tooltip NFC :
Canon PowerShot SX540 HS € 229,- bij Bol.

Bridge camera.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jaja007 schreef:
12-05-2019 20:44
20,3 megapixel Tooltip 50x optische zoom Tooltip Full HD video Wifi Tooltip NFC :
Canon PowerShot SX540 HS € 229,- bij Bol.
Deze heb ik ook net afgelopen week gekocht, super blij mee
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Zat zelf ook te denken aan de Sony a5100. Dit is een systeemcamera. Iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
13-05-2019 07:19
Deze heb ik ook net afgelopen week gekocht, super blij mee
Ik heb geen van de genoemde camera's hier, ook niet die van mijn post.
Ik help gewoon ff mee door te googlen.
Canon en Nikon zijn merken wat al decennia mee telt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen aandelen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
kama23 schreef:
13-05-2019 13:12
Bedankt voor de tips! Zat zelf ook te denken aan de Sony a5100. Dit is een systeemcamera. Iemand hier ervaring mee?
Waarom wil je een systeemcamera kopen? Voor wat jij wil bereiken (en met jouw budget) heeft dat eigenlijk geen meerwaarde.
Alle reacties Link kopieren
Er is hier redelijk recent nog een topic over geweest. Misschien heb je daar wat aan.

digi/welk-fototoestel/list_messages/438 ... #p29732878
Jaja007 schreef:
14-05-2019 11:59
Nee, geen aandelen.
:rofl:
Ik heb er geen verstand van, maar ik zag deze in de Lidl-folder: https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?articleId=18190

Is vanaf maandag te koop, evenals allerlei accessoires, zoals tassen en statieven etc. Lijkt me voor 139 euro prijstechnisch heel aantrekkelijk. Hopelijk kan iemand hier met verstand van zaken er een inhoudelijk oordeel over geven.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven