Iemand vinden op social media

14-05-2019 20:04 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben al een paar weken naar iemand op zoek op social media.
Ik weet alleen de voornaam en waar deze persoon werkt (beroep), maar met deze trefwoorden krijg ik niks gevonden. Ik heb de site van de werkplek al doorgespit en er staan een aantal medewerkers op, maar niet degene die ik zoek.

Wie is er hier goed in het opsporen van personen en heeft tips voor mij? :-D
luckylud wijzigde dit bericht op 14-05-2019 20:34
13.33% gewijzigd
Dat klinkt best wel een beetje eng hoor.
Afbeelding
Wat wil je precies met de info, voordat ik straks medeplichtig ben aan het helpen van een stalker..
Creepy gedrag.
Ik denk maar zo dat zeniet gevonden wil worden...
Alle reacties Link kopieren
Als iemand niet gevonden wil worden, vind je ‘m niet.
Ik gebruik op social media bijvoorbeeld een fictieve naam, geboortedatum en niet herleidbaar e-mailadres. Mag niet van Facebook, maar succes ermee! :puh:
.
Google, LinkedIn en Facebook. Als je het daar niet kan vinden, opgeven.
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
14-05-2019 20:12
Wat wil je precies met de info, voordat ik straks medeplichtig ben aan het helpen van een stalker..
Niets. Ik heb diegene vluchtig gesproken met Koningsdag, maar moest helaas snel door waardoor ik niet meer info heb. Er was wederzijds geflirt en wilde alleen checken of die persoon een relatie heeft.
Die persoon wil niet gevonden worden en als deze persoon contact zou willen hebben, had je een vast een nummer gekregen. Laat het gaan.
:woa:

Dat is wel creepy hoor.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-05-2019 20:26
:woa:

Dat is wel creepy hoor.
Ik heb 0 kwade bedoelingen hoor.
Ik vind het ook niet creepy. De hele bedoeling van Social Media is mensen opzoeken en bekeken worden. En eventueel in contact komen met mensen.
LuckyLud schreef:
14-05-2019 20:35
Ik heb 0 kwade bedoelingen hoor.
Dat zal vast, maar als je al een paar weken bezig bent dan moet hij wel heel leuk zijn.
kopjechino schreef:
14-05-2019 20:44
Ik vind het ook niet creepy. De hele bedoeling van Social Media is mensen opzoeken en bekeken worden. En eventueel in contact komen met mensen.
En als dat niet lukt met normale zoekopdrachten op die sites hebben ze er voor gezorgt dat dat dus niet kan.

Omdat ze er niet op zitten of dat dus niet willen.


Dus dit soort vragen zijn wel creepy.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-05-2019 20:52
En als dat niet lukt met normale zoekopdrachten op die sites hebben ze er voor gezorgt dat dat dus niet kan.

Omdat ze er niet op zitten of dat dus niet willen.


Dus dit soort vragen zijn wel creepy.
Ik heb alleen de voornaam en die komt behoorlijk vaak voor, dus wie zegt dat diegene geen social media heeft?
LuckyLud schreef:
14-05-2019 20:57
Ik heb alleen de voornaam en die komt behoorlijk vaak voor, dus wie zegt dat diegene geen social media heeft?
Wie zegt dat dat zijn echte naam was?
Alle reacties Link kopieren
LuckyLud schreef:
14-05-2019 20:57
Ik heb alleen de voornaam en die komt behoorlijk vaak voor, dus wie zegt dat diegene geen social media heeft?

Dat zegt niemand. Maar met een veelvoorkomende voornaam alleen kom je er dus blijkbaar niet.
Jammer maar niks aan te doen.
.
Alle reacties Link kopieren
Voornaam + bedrijf/beroep zoeken op LinkedIn is de enige optie die ik zie op basis van de informatie die je geeft.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pb
Alle reacties Link kopieren
lol. Echt ik stel mij zo voor als ik die vrouw was, hoe ik het zou vinden dat iemand die ik weken geleden sprak mij ineens benaderd op mijn werk, want daar zag hij mijn profiel. :rofl: Maar goed dat ze niet op de bedrijfspagina vermeld staat dus.
Alle reacties Link kopieren
Op LinkedIn heb je de meeste kans met deze gegevens.
met dat wat je hebt naar de bedrijfspagina van dat bedrijf op linkedin gaan en naar de medewerkers kijken.

Dat is je enige optie.

Zelf heb ik buiten linkedin geen enkele social media. Wil zelf mijn digitale voetprint zo klein mogelijk houden. Ik zou dus ook niet gevonden kunnen worden via die kanalen. Wat weer rot is als ik vermoord wordt ofzo. Want volgens alle crime channels helpt social media bij het zoeken van de dader. En die zal ongetwijfeld eerder via Facebook/Instagramfoto's en stories dan op Linkedin gevonden worden :sherlock:
Op naam plus woonplaats?
Zo blij dat ik ook geen linkedin heb. Wat een irritant gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven