WhatsApp contactpersonen (zichtbaar/onzichtbaar)

17-05-2019 19:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik had een vraagje over WhatsApp. Ik hoop dat iemand het antwoord weet op mijn vraag. 🙂
Ik heb een iPhone X en heb de nieuwste versie van WhatsApp gedownload. Maar wat mij opvalt is dat ik veel minder contactpersonen zie in mijn WhatsApp. Terwijl deze personen wel zijn opgeslagen in mijn adressenboek/telefoon. Als ik bijvoorbeeld een contactpersoon handmatig zoek (waarvan ik zeker weet dat zij ook WhatsApp hebben) Dan zie ik die contactpersoon wel staan maar ik kan dan enkel en alleen die persoon uitnodigen voor WhatsApp.

Voorheen stond iedereen wel in mijn WhatsApp lijst die ook uiteraard WhatsApp hebben/gebruiken. (Ongeacht of ik daar nu wel of niet vaak me appte.)

Waarom is dit ineens? Betekent dit dat die persoon mij misschien niet heeft opgeslagen? (Als contactpersoon) En dat ik ze daarom niet tussen mij WhatsApp zie staan? Sorry, als het misschien een gekke vraag is hoor! Ik denk gewoon even hardop... 🤓

Ook heeft het geen zin om je privacy te veranderen... Heb dat namelijk al geprobeerd. Het is verder geen wereld ramp of zo. Maar vroeg het me al een tijdje af...🤔
Ik hoop dat iemand nogmaals mijn vraag kan beantwoorden. Hahaha! Graag in Jip en Janneke taal🙂
Alvast enorm bedankt voor het lezen en voor het eventuele reageren! Fijne avond allemaal!💐

Liefs!😘
Alle reacties Link kopieren
Ligt er toch aan of je al met iemand geappt hebt? Bij mijn weten is het willekeurig als je een nieuw contactpersoon toevoegt en die wil appen.. ene keer lukt dat wel gelijk, andere keer niet. Maar ik heb een ouwe iPhone 6...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Heb je Whatsapp wel toegang gegeven tot je contacten?
eiram wijzigde dit bericht op 17-05-2019 20:20
Reden: Tikfout
2.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
eiram schreef:
17-05-2019 20:20
Heb je Whatsapp wel toegang gegeven tot je contacten?
Is het mogelijk om dat niét te doen dan?
.
Heb je Whatsapp overgezet of ben je "opnieuw" begonnen?

Want in dat geval is je Whatsapp helemaal leeg, en krijg je de contacten pas weer te zien als je een nieuw gesprek met ze start.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een bug.
Als je geen backup hebt gemaakt is je berichtengeschiedenis leeg.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf hoofdscherm:
Settings -> Whatsapp -> contacts naar 'aan'.
Alle reacties Link kopieren
Settings, contact, default account (dit wijzigen naar iCloud loste het probleem bij mij op.)

Bij mij had WhatsApp toegang tot een beperkt aantal contacten terwijl de meeste contacten bij iCloud stonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven