Hufterproof telefoonbescherming voor kluns?

19-05-2019 15:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar de beste hoesjes, screenprotectors e.d. voor mijn nieuwe telefoon.
Mijn huidige telefoon is nu officeel overleden door waterschade. Na 3 keer vernieuwen van het scherm is het nu weer gebarsten en de GPS doet het niet meer :facepalm: .
Nu weet ik natuurlijk dat ik zorgvuldiger en voorzichtiger om moet gaan met mijn telefoon..
Maar goed, ik ben nu eenmaal ondhandig en laat regelmatig dingen vallen, zo dus ook mijn telefoon.
Ik ben voor mijn nieuwe toestel (wordt hoogstwaarschijnlijk en Iphone 7) op zoek naar de beste manieren om mijn telefoon te beschermen, voornamelijk tegen valschade.
Op mijn huidige toestel zit een bookcase telefoonhoes en een (goedkoop) plakscherm van glas. Dit heeft dus niet kunnen voorkomen dat het scherm voor de vierde keer gebarsten is (dit keer trouwens laten vallen door dochter, 2 dagen na de reparatie).
The time is now
Misschien is dit iets voor jou? ;)

Afbeelding
http://www.lovemeicase.com/index.php?ro ... t/category

Hier had het kind een hoesje van.
Mous Limitless Case.
Maar zonder gekkigheid, waarom zo'n dure telefoon kopen als je weet dat je hem regelmatig laat vallen? Die hoesjes en screenprotectors bieden wel wat bescherming maar kunnen geen wonderen verrichten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-05-2019 15:42
Maar zonder gekkigheid, waarom zo'n dure telefoon kopen als je weet dat je hem regelmatig laat vallen? Die hoesjes en screenprotectors bieden wel wat bescherming maar kunnen geen wonderen verrichten natuurlijk.
Ik ben nu eenmaal apple fan. Heb ook een i-pad en vind het super dat alles gesyncrnoniseerd is.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Spigen Armor hoesjes. Voor de 3e keer hiervoor gekozen, er is geen betere volgens mij. Nog nooit een gebroken scherm gehad, telefoons puur vervangen omdat het op andere vlakken nodig/wenselijk was. M'n kinderen moeten er ook verplicht 1 van Spigen, die hebben ook nog nooit hun scherm kapot gehad in de 4 jaar dat ze nu een eigen mobiel hebben. Kan ook mazzel zijn maar ik zweer erbij.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips zover. Ik zie dat het allemaal hoesjes zijn zonder 'flap' over het scherm, zoals bij een bookcase of een flip case.
Gevoelsmatig beschermd dat minder goed, of zie ik dat verkeerd?
The time is now
Ik heb om mijn iPhone 7 een Spigen Neo Hybrid Herringbone met een rand tot rand screenprotector van de Kruidvat. Maar als je zo'n kluns bent zou ik een Spigen Armor aanraden of een Otterbox.
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
19-05-2019 15:50
Bedankt voor de tips zover. Ik zie dat het allemaal hoesjes zijn zonder 'flap' over het scherm, zoals bij een bookcase of een flip case.
Gevoelsmatig beschermd dat minder goed, of zie ik dat verkeerd?
Juist met een flap over het scherm in plaats van een goede bumper loop je volgens mij juist meer risico. Maar dat kan ik mis hebben. Als de telefoon valt kan dat denk ik ook gebeuren met de flap open waardoor hij op het scherm valt. Door een goede bumper gebeurt er dan niks met je scherm.

Geen aandelen, maar zoiets is echt fijn. https://www.spigen.com/products/iphone- ... 9841490881
Spigen is inderdaad een heel goed merk, dus als je er een kiest zou ik daarvoor gaan, maar of je daar je telefoon ook meerdere keren mee kan laten vallen durf ik niet uit te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Chrissiefur schreef:
19-05-2019 15:56
Juist met een flap over het scherm in plaats van een goede bumper loop je volgens mij juist meer risico. Maar dat kan ik mis hebben. Als de telefoon valt kan dat denk ik ook gebeuren met de flap open waardoor hij op het scherm valt. Door een goede bumper gebeurt er dan niks met je scherm.

Toch wel als het scherm ergens op valt ofzo?

Ik heb een hoesje met flap en wil niks anders meer.
Ook handig dat ik er mijn bankpasje in kan doen.
Maar goed, ik ben wel zuinig op mijn telefoon... (geen iPhone overigens).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
RikM schreef:
19-05-2019 15:57
Spigen is inderdaad een heel goed merk, dus als je er een kiest zou ik daarvoor gaan, maar of je daar je telefoon ook meerdere keren mee kan laten vallen durf ik niet uit te proberen.
Ja. :lol:
Ik heb mijn SE een keer zo hard laten vallen dat de batterij los was geschoten en in de telefoon rammelde. Maar de telefoon was voor de rest helemaal in orde. Batterij weer vast laten zetten, die zitten blijkbaar met een dubbelzijdige sticker vast. Nieuwe sticker/dubbelzijdig plakband en de telefoon was weer als nieuw.

Telefoon werkte ook met een losse batterij trouwens.
Banba schreef:
19-05-2019 15:50
Bedankt voor de tips zover. Ik zie dat het allemaal hoesjes zijn zonder 'flap' over het scherm, zoals bij een bookcase of een flip case.
Gevoelsmatig beschermd dat minder goed, of zie ik dat verkeerd?

Die Love Mei zit een heel extra glas voor.
Banba schreef:
19-05-2019 15:50
Bedankt voor de tips zover. Ik zie dat het allemaal hoesjes zijn zonder 'flap' over het scherm, zoals bij een bookcase of een flip case.
Gevoelsmatig beschermd dat minder goed, of zie ik dat verkeerd?

Volgens mij geef je zelf het antwoord op deze vraag:
Banba schreef:
19-05-2019 15:25
Op mijn huidige toestel zit een bookcase telefoonhoes en een (goedkoop) plakscherm van glas. Dit heeft dus niet kunnen voorkomen dat het scherm voor de vierde keer gebarsten is (dit keer trouwens laten vallen door dochter, 2 dagen na de reparatie).

Ik heb trouwens een Otterbox Commuter. Een paar jaar geleden gekozen naar aanleiding van een Youtube-filmpje waar ze de telefoons (met hoesje) lieten vallen van 15 meter hoogte. Dit hoesje kwam als een van de beste uit die test.
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef:
19-05-2019 15:44
Ik ben nu eenmaal apple fan. Heb ook een i-pad en vind het super dat alles gesyncrnoniseerd is.
Vanaf de iPhone X zijn ze waterdicht, helpt al iets :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik heb een otterbox defender, valt heel regelmatig en gaat tot nu toe goed. Weet niet of die ook tegen water beschermt, maar voor vallen en stoten in ieder geval wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de applestore een beetje rubberachtig hoesje gekocht, wat alleen om de zijkanten heen zit en aan de voorkant wat hoger is dan je scherm, zodat er een dikke rand omheen zit. Laat m regelmatig vallen en ik heb nog nooit een barst gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hier al jaren een hoesje van Lifeproof om mijn Iphone, kan zelfs tot 3 meter onder water!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips, ik heb een Spigen Armor besteld en een full-screen hard glass protector.
En deze ook nog, voor extra veilig vervoeren:

https://www.dbramante1928.com/en/produc ... 0/la-purse
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Goede keus!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kluns, daarom een oudere telefoon. Die kun je laten vallen, in 2 of 3 stukken en die zet je zo weer in elkaar . Wat scheelt is dat ik totaal niet trend-gevoelig ben en wel heel, heel praktisch. Huidige telefoon al bijna 1 jaar, scherm zelfs geen krasje! Laat je goed voorlichten en maak een verstandige keuze of accepteer en omarm je klunzigheid😉.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal vallen op het zwaarste gedeelte, net zoals een beschuit met jam altijd met de jam naar beneden valt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven