Leuke games voor Nintendo switch

31-05-2019 17:10 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom zo ongeveer uit het stenen tijdperk 🙈, maar wij hebben nu een Nintendo switch aangeschaft.
Maar ik ben helemaal niet thuis in wat leuke spellen zijn voor de kinderen.
We hebben mario party en mario kart op het lijstje staan. Mario was vroeger in ieder geval erg leuk.
Nu zag ik ook rollercoaster tycoon (jeugdsentiment 😁) en minecraft.
De kinderen zijn 4 & 7 en ik probeer spellen met geweld nog even buiten de deur te houden.
Zijn deze spellen wat voor de kids, of hebben jullie nog andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Hier is Mario favoriet. Vooral party en odessey.
Alle reacties Link kopieren
Mario kart is echt verslavend en wellicht is pokemon iets?

Mario spelletjes zijn trouwens altijd goed!
Mario odessey. Kirby. Yoshe (die nieuwe). Let’s go Pikachu. Just dance.
Dat spelen mijn meiden van 6 en 8.
Je kunt van de meeste games gratis de demo downloaden en spelen. Dan kun je uitproberen of het wat is, voordat je een duur spel aanschaft...
Alle reacties Link kopieren
Omg ik wil ook een Switch maar ik heb geen vrienden om mee te spelen :clown: Ik was helemaal gek van de Final Fantasy serie op de DS Lite 10 jaar geleden. Je vecht tegen monstertjes dus geweld is verwaarloosbaar. Dit was de laatste die ik toen gespeeld had, en deze komt dus ook naar de Switch als het goed is dit jaar :heart:

https://youtu.be/2BPsbB8n9Xs
Minecraft is populair.
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
31-05-2019 17:55
Omg ik wil ook een Switch maar ik heb geen vrienden om mee te spelen :clown: Ik was helemaal gek van de Final Fantasy serie op de DS Lite 10 jaar geleden. Je vecht tegen monstertjes dus geweld is verwaarloosbaar. Dit was de laatste die ik toen gespeeld had, en deze komt dus ook naar de Switch als het goed is dit jaar :heart:

https://youtu.be/2BPsbB8n9Xs
Ik speel bijna nooit met anderen met de switch, heb m echt vooral als goed te vervoeren console gekocht en heel blij mee. Maar speel dus voornamelijk solo spellen
Vond het echt de moeite waard qua investering!
Alle reacties Link kopieren
Hier spelen we veel mario party en mario kart. Vind ik zelf ook nog leuk om mee te doen tegen dochter!
Alle reacties Link kopieren
TO misschien is human fall flat leuk, maar mogelijk nog wat te moeilijk voor ze...
Alle reacties Link kopieren
Zelda, breath of the wild. Te moeilijk voor de kinderen en veelste geweldadig voor hun leeftijd maar jij hebt ook rechten en ze gaan een keer naar bed. 😂

Mario party, mario kart, pokemon zijn leuk voor de kinderen. Misschien ook slime ranger. Zijn ze hier druk mee. Moet je slijmballen opzuigen en ergens verzamelen.
Bladiebladiebla2016 schreef:
31-05-2019 18:12
Zelda, breath of the wild. Te moeilijk voor de kinderen en veelste geweldadig voor hun leeftijd maar jij hebt ook rechten en ze gaan een keer naar bed. 😂

Hahaha, dit ja!
Alhoewel zoon hem al bijna uitgespeeld had terwijl ik nog met pijl en boog rond liep te rennen op een veldje met wilde zwijnen :proud:
Alle reacties Link kopieren
De oudste riep inderdaad al over pokemon, maar ik las dat die niet in het Nederlands is. Is het goed te doen voor de kids als ze nog geen Engels begrijpen? Kirby, yoshi, human fall flat en slime ranger zal ik eens opzoeken even kijken wat het is.
Bedankt voor de tip van demo's downloaden dat wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Overcooked! Leuk en je moet samenwerken - met Max 4 personen geloof ik. Hier zowel een hit bij 5 en 7 jarige neefje en nichtje als bij mijn vrienden rond de 30 :)
Pokémon is niet in het Nederlands. Op zich gaat dat hier goed, heel soms moet ik even wat vertalen. Maar het is vrij intuïtief.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
31-05-2019 18:18
Hahaha, dit ja!
Alhoewel zoon hem al bijna uitgespeeld had terwijl ik nog met pijl en boog rond liep te rennen op een veldje met wilde zwijnen :proud:
Stiekem moet ik toegeven dat dit zeer herkenbaar is 😂
Alle Mario spellen zijn leuk. Pokemon ben ik vroeger met een haar of 8 aan begonnen en is best goed te doen ook als je geen Engels kunt. Het meeste is vrij vanzelfsprekend.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik wilde geen switch kopen (kinderen zijn 3 en 5) maar al die spelletjes :worship:

Op de super nintendo speelde ik vaak supermario world (al die eilanden) is die er ook op switch?
Alle reacties Link kopieren
Pokémon zou ik ook doen! En Mario.

Vroegah was er helemaal niets in het Nederlands en toch hadden we de grootste lol op onze (S)NES en GameBoy.

Ik sta er soms nog wel eens verbaasd van wat ik allemaal uit heb kunnen vinden als jong kind (6 a 7 jaar). Als ik nu ergens twee minuten vastzit slinger ik meteen d'n Google aan, want geen geduld. Dat kon begin jaren 90 natuurlijk nog niet. Dan moest je de ouderlijke eenheid om permissie vragen de Nintendo Spellenlijn te bellen, voor een paar gulden per gesprek. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een switch. Zo leuk!
Zoon van 5 speelt het meest Rayman, Mario odessey, Mario kart en Mario Party.
Donkey Kong is ook erg leuk!

Als de kids op bed liggen speel ik zelf ook wel eens hoor. Zelf vind ik odessey super! En sinds kort hebben wij super Mario bros deluxe. Die is ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips! Er komt sowieso een mario spel 😁
Alle reacties Link kopieren
Doe dan ook meteen Yoshi!
Echt super leuk. Ook voor mij (vooral ook....).
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Mario Kart, Mario Bros en Mario Party zijn voor die leeftijd erg leuk. Voor alle leeftijden eigenlijk ;-). en lego city undercover ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven