Video maken & bewerken, vragen!!

05-06-2019 10:42 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag. Ik wil een video maken (om te uploaden naar YouTube) en daar stukjes film in en foto's en muziek eronder. Hiervoor heb ik de app Movavi clips gedownload. Op zich lukt het best wel alleen bij de foto's wil ik dan muziek eronder maar bij de filmpjes wil ik alleen het geluid van dit filmpje eronder en dat lukt dus niet. Hij blijft gewoon onder alles de muziek afspelen. Kan iemand me helpen met Movavi of heb je misschien tips voor een andere (gratis of niet al te dure) app? Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Je ziet onder het filmpje verschillende balken met geluid. Klik de balk met muziek aan en stel deze bij tot de grote van het gewenste stuk van je clip. Zo kun je je stem horen en op een ander deel van de video muziek. Ik zou je ook aanraden om het geluid zachter te zetten dan 100% want anders is er een groot verschil tussen je stem en de muziek. Dubbel klik de muziek en pas het volume aan. Hier kun je ook in- en uitfaden toepassen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor je hulp Viva Amber. Ik snap wat je bedoelt maar als ik de muziek eronder zet doet hij het gewoon over het hele filmpje en heb een grote blauwe balk er boven en niet eronder wat jij zegt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven