Netflix : hoe serie verwijderen?

05-06-2019 21:53 59 berichten
Ik ben al meerdere keren gestart met het kijken van een serie die na een aantal afleveringen toch tegenvalt. Tot nu toe spoel ik dan alle afleveringen versneld door. Maar ik ben nu begonzen met House of Cards, haak helemaal af maar de serie heeft 6 seizoenen. Doorspoelen gaat dus nogal lang duren :|
Kan ik de serie op een andere wijze verwijderen uit de "verderkijken" lijst? Ik heb al op mijn laptop ingelogd op mijn Netflix account om te kijken of het daar lukt, maar ik kom er niet uit. Tips?
Maar waarom verwijderen?
Je kunt toch gewoon stoppen met kijken?
https://help.netflix.com/nl/node/22205
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan. Ga naar je account/ profiel en dan naar ‘kijkactiviteiten’. Daar kun je zien wat je hebt gekeken en het ook weer verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Op een gegeven moment verdwijnen ze ook vanzelf. Veel makkelijker...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het nou uit dat het daarin staat?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
05-06-2019 22:17
Wat maakt het nou uit dat het daarin staat?
Begrijp ik ook niet. En ze verdwijnen uiteindelijk vanzelf uit de lijst.

TO, serieus? Een hele serie vooruitspoelen?!
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
05-06-2019 22:26
Begrijp ik ook niet. En ze verdwijnen uiteindelijk vanzelf uit de lijst.

TO, serieus? Een hele serie vooruitspoelen?!
Nou dat. Heb wel wat beters te doen :proud: er staan tig onafgekeken dingen in mijn ‘continue watching’-lijst
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Je gaat dan afleveringen versneld doorspoelen? Waarom? :facepalm:
:-D
Lucifer2018 schreef:
05-06-2019 22:36
Je gaat dan afleveringen versneld doorspoelen? Waarom? :facepalm:
fomo
Ik vind dat best irritant, als er de hele tijd iets bij 'verder kijken' staat wat ik niet meer verder wil kijken. Het duurt behoorlijk lang voordat die uit zichzelf verdwijnt.
kintsugi schreef:
05-06-2019 22:38
fomo
Whut? :-D
lux- schreef:
05-06-2019 22:17
Wat maakt het nou uit dat het daarin staat?
Ik vind dat ook echt irritant, niet logisch dat je dat niet gewoon met een klik of swipe kunt verwijderen uit de lijst met ‘kijk verder’. Wordt echt onoverzichtelijk.
Lucifer2018 schreef:
05-06-2019 22:40
Whut? :-D
fear of missing out

Je moet wel kijken waar iedereen naar kijkt, anders kun je niet meepraten.
Miss-Pippilotta schreef:
05-06-2019 22:41
Ik vind dat ook echt irritant, niet logisch dat je dat niet gewoon met een klik of swipe kunt verwijderen uit de lijst met ‘kijk verder’. Wordt echt onoverzichtelijk.
Valt wel mee toch, want ze schuiven door naar achteren als je iets nieuws gaat kijken. Wat je het meest recent hebt gekeken, staat vooraan.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
05-06-2019 22:39
Ik vind dat best irritant, als er de hele tijd iets bij 'verder kijken' staat wat ik niet meer verder wil kijken. Het duurt behoorlijk lang voordat die uit zichzelf verdwijnt.
Ja ik vind dat ook irritant. Ik verwijder ze dus ook als ik niet meer kijk.
lux- schreef:
05-06-2019 22:17
Wat maakt het nou uit dat het daarin staat?
Marie Kondo op je Netflix beginscherm.

Ik snap TO wel.
It doesnt spark joy :rofl:
lux- schreef:
05-06-2019 22:17
Wat maakt het nou uit dat het daarin staat?
Als het mij niks zou uitmaken, zou ik de vraag niet stellen.
Hobbelster schreef:
05-06-2019 22:58
Marie Kondo op je Netflix beginscherm.

Ik snap TO wel.
It doesnt spark joy :rofl:
Ik vind dat echt heerlijk, alles wegruimen. Ik vind het ook zo jammer dat je geen eigen categorieën aan kan maken :hihi:
RikM schreef:
05-06-2019 22:39
Ik vind dat best irritant, als er de hele tijd iets bij 'verder kijken' staat wat ik niet meer verder wil kijken. Het duurt behoorlijk lang voordat die uit zichzelf verdwijnt.
Dit dus. Ik ga aan de slag met jullie tips.
Orișa schreef:
05-06-2019 23:00
Ik vind dat echt heerlijk, alles wegruimen. Ik vind het ook zo jammer dat je geen eigen categorieën aan kan maken :hihi:
Ga je toch gewoon los op je spotify :lol: :lol:
Hobbelster schreef:
05-06-2019 23:06
Ga je toch gewoon los op je spotify :lol: :lol:
Dat doe ik al :proud:
Helaas deel ik die met het kind dus zit ik met al zijn shit die ik niet kan verwijderen.

En ik wil gewoon heel graag mijn Netflix categoriseren!
Orișa schreef:
05-06-2019 23:07
Dat doe ik al :proud:
Helaas deel ik die met het kind dus zit ik met al zijn shit die ik niet kan verwijderen.

En ik wil gewoon heel graag mijn Netflix categoriseren!
Ja dat laatste snap ik. Je kunt op Netflix toch meerdere accounts aanmaken? Gebruik je er 1 voor alleen film, ander voor serie of zo. Maar dat schiet wellicht z’n doel voorbij.

Spotify kun je trouwens ook meerdere persoonlijke accounts op 1 abo hè als je tenminste het gezind abo hebt.
Blij toe want anders zou de baggerherrie van m’n man tussen mijn klassieke playlists staan :whistle:
Hobbelster schreef:
05-06-2019 23:12
Ja dat laatste snap ik. Je kunt op Netflix toch meerdere accounts aanmaken? Gebruik je er 1 voor alleen film, ander voor serie of zo. Maar dat schiet wellicht z’n doel voorbij.

Spotify kun je trouwens ook meerdere persoonlijke accounts op 1 abo hè als je tenminste het gezind abo hebt.
Blij toe want anders zou de baggerherrie van m’n man tussen mijn klassieke playlists staan :whistle:
Die heb ik niet. De standaard zit in mijn internetabonnement en toen hij er ooit in kwam had hij nog een goede muzieksmaak. Ik verander soms de namen van zijn playlists. Gewoon omdat het kan :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven