Chernobyl kijken zonder digitale tv?

11-06-2019 16:43 45 berichten
Ik lees veel goede recensies over de serie Chernobyl. Nu kan je die in Nederland kijken via ziggo xl. Ik wil best één maand betalen zodat ik die serie kan kijken, maar kennelijk werkt dit abonnement alleen als je digitale tv van ziggo hebt? En dat heb ik niet, sterker nog ik bezit überhaupt geen tv. Wie weet of het ook mogelijk is om deze serie op een of andere manier op mijn laptop te kijken?
Staat ook op Netflix toch?

Die kun je een maand gratis kijken en kan ook op je laptop.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
11-06-2019 16:44
Staat ook op Netflix toch?

Die kun je een maand gratis kijken en kan ook op je laptop.
Nee, niet op Netflix
Internagelaktisch
Oh. Nee, sorry. Even op Netflix gekeken en daar staat ie toch niet.
Er werd in het Netflixtopic hier over gesproken maar dat klopt dan niet
Ik kijk m'n serietjes en films altijd op solarmoviez.ru. Je krijgt wel een paar van die pop-up reclames maar in principe werkt die site hetzelfde als YouTube. Als je een gedetailleerde uitleg wilt, kan ik je zelfs helpen om Nederlandse ondertitel in te stellen. Lijkt allemaal heel moeilijk maar is het niet als je eenmaal weet hoe het moet.
Het zit bij HBO/ Ziggo. Je moet een ziggo klant zijn.
2019 schreef:
11-06-2019 16:48
Het zit bij HBO/ Ziggo. Je moet een ziggo klant zijn.

Of iemand met ZiggoGo geeft jou zijn/haar inloggegevens.
Zo kan ik ook ZiggoGo kijken zonder zelf klant te zijn.
Pipistrello schreef:
11-06-2019 16:51
Of iemand met ZiggoGo geeft jou zijn/haar inloggegevens.
Zo kan ik ook ZiggoGo kijken zonder zelf klant te zijn.
Dat kan natuurlojk ook
Sekeeg schreef:
11-06-2019 16:48
Ik kijk m'n serietjes en films altijd op solarmoviez.ru. Je krijgt wel een paar van die pop-up reclames maar in principe werkt die site hetzelfde als YouTube. Als je een gedetailleerde uitleg wilt, kan ik je zelfs helpen om Nederlandse ondertitel in te stellen. Lijkt allemaal heel moeilijk maar is het niet als je eenmaal weet hoe het moet.
Daar moet je vpn voor hebben zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ja wij hebben hetzelfde probleem, we hebben wel ziggo televisie maar alleen via de browser en niet met een kastje en dan kun je dus het movies/series abonnement niet afsluiten..
(terwijl je als je een kastje hebt en het abonnement, je wél alles online kunt kijken dus het is een beetje raar en dom van ze)

wij kijken t nu ook illegaal. Ik ben er geen voorstander van maar anders is het blijkbaar onmogelijk
Ik heb twee afleveringen gezien Wat een goede serie.
2019 schreef:
11-06-2019 16:48
Het zit bij HBO/ Ziggo. Je moet een ziggo klant zijn.
Ja maar dus ook een tv hebben als ik het goed begrijp?
Pinda-Kaas schreef:
11-06-2019 16:55


wij kijken t nu ook illegaal. Ik ben er geen voorstander van maar anders is het blijkbaar onmogelijk
Hoe doe je dat dan?
ClumsyNinja schreef:
11-06-2019 17:02
Ja maar dus ook een tv hebben als ik het goed begrijp?
Of ziggo to go
Sekeeg schreef:
11-06-2019 16:48
Ik kijk m'n serietjes en films altijd op solarmoviez.ru. Je krijgt wel een paar van die pop-up reclames maar in principe werkt die site hetzelfde als YouTube. Als je een gedetailleerde uitleg wilt, kan ik je zelfs helpen om Nederlandse ondertitel in te stellen. Lijkt allemaal heel moeilijk maar is het niet als je eenmaal weet hoe het moet.
Thx ga ik dit vanavond proberen. Het is niet in het Russisch maar in het Engels toch? Dan heb ik geen ondertitels nodig :)
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
11-06-2019 17:04
Of ziggo to go
ja maar dus wel een ziggo go account met een XL abonnement, dat je alleen af kunt sluiten als je digitale tv van ziggo met een kastje hebt
als je alleen een ziggogo abo hebt kun je dat XL abo niet afsluiten en dus niet kijken

maar misschien ken je iemand TO? met een ziggo XL waarvan je de inlog mag gebruiken?
ClumsyNinja schreef:
11-06-2019 17:04
Thx ga ik dit vanavond proberen. Het is niet in het Russisch maar in het Engels toch? Dan heb ik geen ondertitels nodig :)
Daar heb je vpn voor nodig.
2019 schreef:
11-06-2019 16:54
Daar moet je vpn voor hebben zo te zien.
Nee hoor,, even googlen en dan kiezen voor 123m vies en dan heb je de site gewoon.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
11-06-2019 17:03
Hoe doe je dat dan?
op putlocker
https://www1.swatchseries.to/serie/chernobyl


Hier werken bij mij Streamplay en vidlox altijd goed (uit de lijst per aflevering)
2019 schreef:
11-06-2019 17:06
Daar heb je vpn voor nodig.

En een hele goede virusscanner.
RikM schreef:
11-06-2019 17:25
En een hele goede virusscanner.
Ik kreeg het al door
Naar New York gaan :mrgreen:
Wij hebben hem daar helemaal bekeken, geweldige serie. Het is inderdaad in het Engels.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
11-06-2019 18:27
Naar New York gaan :mrgreen:
en dan? daar draaien ze m op elke willekeurige straathoek, of...?
RikM schreef:
11-06-2019 17:25
En een hele goede virusscanner.

Hoe zit dat eigenlijk met een chromebook? Die scant zelf op virussen, of ben ik nu helemaal abuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven