iPhone verliest steeds wifi-verbindingen..hoe oplossen?

11-06-2019 18:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, mijn iPhone maakt wel verbinding thuis met mijn wifi maar na een paar minuten is die verbinding automatisch weer weg. Lijkt wel alsof hij het signaal als een soort hotspot ziet..gisteravond 30 x opnieuw moeten verbinden, heel frustrerend. Ik heb glasvezel-internet, gister al de modem gereset en ook een harde reset van de telefoon gedaan...zonder succes. Wie weet raad?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb exact hetzelfde met mijn IPhone SE maar ik heb dit pas sinds vanochtend.. Ik heb ook geen flauw idee dus ik kan je helaas niet helpen. Hoop dat iemand anders met dé tip komt!
Ik had dit met mijn Android toestel. De bluetooth uitzetten doet hier de truuk. Ontstond ook ineens, dit was de oplossing die mijn handige jongens hadden gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ervanuit schreef:
11-06-2019 18:08
Ik heb exact hetzelfde met mijn IPhone SE maar ik heb dit pas sinds vanochtend.. Ik heb ook geen flauw idee dus ik kan je helaas niet helpen. Hoop dat iemand anders met dé tip komt!
Kan het wellicht te maken hebben met de laatste ios-update afgelopen week?
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
11-06-2019 18:12
Ik had dit met mijn Android toestel. De bluetooth uitzetten doet hier de truuk. Ontstond ook ineens, dit was de oplossing die mijn handige jongens hadden gevonden.
De Bluetooth staat niet aan, wel de locatievoorzieningen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een SE en hier veel last van. Is inderdaad recent. Bij mij bleek bij de Wifi het 'verbind automatisch' uit te staan bij de Wifi provider van het werk.

Nu geen last meer.
Alle reacties Link kopieren
dutchsuzanne schreef:
11-06-2019 18:24
Ik heb ook een SE en hier veel last van. Is inderdaad recent. Bij mij bleek bij de Wifi het 'verbind automatisch' uit te staan bij de Wifi provider van het werk.

Nu geen last meer.
Dat automatisch verbinden stond hier ook uit, nu aangezet,.en maar duimen
Alle reacties Link kopieren
Netwerk vergeten en opnieuw toevoegen wil wel eens helpen.

En er is ergens een optie die je uir kunt zetten dat hij het sterkste signaal oppikt (4g of WiFi) dit veranderen wil ook wel eens helpen.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Snoopy80 schreef:
11-06-2019 18:27
Dat automatisch verbinden stond hier ook uit, nu aangezet,.en maar duimen
Automatisch verbinden bleek de oplossing te zijn :). Zeer opgelucht dat ik niet een half uur met de klantenservice van provider hoef te gaan bellen haha. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Snoopy80 schreef:
11-06-2019 18:13
Kan het wellicht te maken hebben met de laatste ios-update afgelopen week?
Wellicht! Ik gebruik het toestel alleen nog af en toe voor mijn zoontje thuis om op de WiFi zappelin te kijken want ik heb er geen abo of pre paid op. En mijn zoon van 3 komt vanochtend ineens naar mij toe 'mam, de telefoon zegt dat ik hulp moet halen' :facepalm: Dus ik lach nog wat van hij verzint het maar bleek dus voice over van de Zappelin app dat hij hulp moest vragen aan zijn ouders omdat er geen internet verbinding was :rofl: Ik weet niet of ik alleen met WiFi en zonder simkaartje een iOs
update kan installeren?
Alle reacties Link kopieren
Snoopy80 schreef:
11-06-2019 19:40
Automatisch verbinden bleek de oplossing te zijn :). Zeer opgelucht dat ik niet een half uur met de klantenservice van provider hoef te gaan bellen haha. Bedankt!
Oh fijn! Ik moet dat nog checken, volgens mij staat ie al op automatisch verbinden.. Hoop 't van niet nu ik dit van jullie lees ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zucht.. mijn samsung heeft het ook. Zwaar vervelend. Geen update die eraan komt.. fijn voor hen waar het wel is gelukt! Ik ga toch maar bellen morgen. Of iemand hier die een gouden tip heeft?
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren
Klopt, deed mijn iPhone ook sinds twee dagen. Automatisch verbonden stond ineens uit. Zal met de laatste update te maken hebben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Chardo schreef:
11-06-2019 20:43
Zucht.. mijn samsung heeft het ook. Zwaar vervelend. Geen update die eraan komt.. fijn voor hen waar het wel is gelukt! Ik ga toch maar bellen morgen. Of iemand hier die een gouden tip heeft?
Bij mij was het dus een kwestie van het netwerk kiezen waar ik bevinding mee wilde maken en dan "automatisch verbinden " aanzetten. (Maar ik heb een iPhone dus ik weet niet of het bij Samsung hetzelfde werkt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven