Geen paypal-account maar wel een paypal-pop-up

15-06-2019 13:02 12 berichten
Hoi,

Vanochtend was ik vroeg wakker en wilde online een film bekijken, ik denk dat ik op een verkeerde link heb geklikt want zojuist kreeg ik een pop-up van Paypal hoeveel ik op mijn account heb staan,
en dat is vreemd want ik heb geen paypal-account.

Wat is er aan de hand?
Moet ik actie ondernemen?
Help?
Alle reacties Link kopieren
Weg klikken, nergens iets invullen/aanklikken en een virusscanner je computer laten scannen.
Wel eens van phishing gehoord?


Idd, computer even opschonen.
O nee!
Ik heb een chromebook, welk programma kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Ik heb wel PayPal en krijg via Hotmail wel eens mail daarover, sommige echt van PayPal en sommige die goed lijken.

Ik log dan ook nooit via zo'n mail in.
Ccleaner?
Wat gebruik je om "online een film te bekijken", toch niet een of andere obscure website hoop ik?
RikM schreef:
15-06-2019 13:16
Wat gebruik je om "online een film te bekijken", toch niet een of andere obscure website hoop ik?
123movies
Henk-en-Roelie schreef:
15-06-2019 13:17
123movies

Doe dat maar niet meer. Hartstikke illegaal en een hele goede manier om je pc om zeep te helpen. Dat soort websites zitten vaak bomvol malware en virussen. Als je het wel doet, zorg dan dat je een hele goede virusscanner hebt.

Beter neem je een abonnement op een legale dienst zoals Netflix, Videoland, Ziggo XL, etc.
RikM schreef:
15-06-2019 13:29
Doe dat maar niet meer. Hartstikke illegaal en een hele goede manier om je pc om zeep te helpen. Dat soort websites zitten vaak bomvol malware en virussen. Als je het wel doet, zorg dan dat je een hele goede virusscanner hebt.

Beter neem je een abonnement op een legale dienst zoals Netflix, Videoland, Ziggo XL, etc.

Maar beste Rik,M het kwaad is al geschied.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
15-06-2019 13:32
het kwaad is al geschied.
Kun je nog wel iets met je laptop? Anders zou ik hem maandag ergens naar een reparatiewinkel brengen in de hoop dat ze hem nog kunnen redden.
Als je alleen een pop-up van een neppe PayPal krijgt dan is er niet zo veel aan de hand. Gewoon wegklikken. Maar het kan geen kwaad om je pc een keer te scannen op virussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven