Spotify

15-06-2019 20:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Misschien heb ik onder een steen gelegen ofzo...maar ik heb nog nooit Spotify gebruikt.
Wie kan mij kort vertellen op een makkelijke manier hoe dit werkt en waar ik het op af kan spelen....

Gr R
Alle reacties Link kopieren
laptop, tablet, smartphone kun je het allemaal op afspelen. Je download de boel, meld je aan en je kunt van start. Ik heb zelf een gratis account en krijg om de zoveel nummers reclame, maar het is me geen 10,- per maand waard om het zonder te hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag muziek luisteren in de woonkamer of op de bovenverdieping hoe doe ik dat dan...en met een mooi geluid..moet je dan box aan schaffen...?
Rigimoken schreef:
15-06-2019 20:36
Ik wil ook graag muziek luisteren in de woonkamer of op de bovenverdieping hoe doe ik dat dan...en met een mooi geluid..moet je dan box aan schaffen...?
Ik verbind met blue tooth via telefoon, iPad of computer met mijn versterker en speel zo af via de speakers.
Alle reacties Link kopieren
En wat voor soort versterker heb je dan?
Rigimoken schreef:
15-06-2019 20:39
En wat voor soort versterker heb je dan?
Een 100 jaar oude en daar een bluetooth dingetje in geprikt.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel welke speaker heb je dan?..
Alle reacties Link kopieren
Ik speel spotify in de woonkamer af via de soundbar. Op andere plekken gebruik ik een draagbaar Bluetooth boxje van JBL. En in de auto ook via Bluetooth.
To, Als je al een installatie hebt, die geen Bluetooth heeft kun je ook een aux-kabel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Geeft een bluethooth boxje mooi geluid...?
En missch gekke vraag, maar via telefoon speel je dan spotify af, maar dat kost je dan toch vermogen aan batterij...?
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
15-06-2019 21:12
Geeft een bluethooth boxje mooi geluid...?
En missch gekke vraag, maar via telefoon speel je dan spotify af, maar dat kost je dan toch vermogen aan batterij...?
valt best mee, forummen kost meer energie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
15-06-2019 21:12
Geeft een bluethooth boxje mooi geluid...?
En missch gekke vraag, maar via telefoon speel je dan spotify af, maar dat kost je dan toch vermogen aan batterij...?
Bluetooth boxen heb je in alle soorten en maten. Mijn Bluetooth soundbar heeft geweldig geluid, dat bereik heeft mijn draagbare niet. Maar er zijn ook genoeg draagbare boxjes met geweldig geluid.
En ja, je batterij is misschien iets sneller leeg. Maar daar hebben we een oplader voor 😉
Ik kan Spotify ook op de TV afspelen. Zit een Spotify app op mijn TV en denk zelfs dat ieder beetje smart TV die heeft tegenwoordig, dus die optie is er ook nog.

Mijn telefoon verbruikt ook meer batterij door internetgebruik dan door Spotify.

Mocht je de reclames net zo irritant vinden als ik, je hebt ook met regelmaat een speciale aanbieding, 3 maanden voor 99 cent. Altijd een mooi moment om uit te proberen of je dat beter bevalt. Maar ik ben dan ook echt een muziekfanaat en maak heel erg veel gebruik van Spotify. Ik heb zelfs nu een familie-account zodat man ook ten alle tijden muziek kan afspelen.
Rigimoken schreef:
15-06-2019 20:48
Bedoel welke speaker heb je dan?..
Die bij. Mijn stereoset horen.
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
15-06-2019 20:36
Ik wil ook graag muziek luisteren in de woonkamer of op de bovenverdieping hoe doe ik dat dan...en met een mooi geluid..moet je dan box aan schaffen...?
Ik heb Sonos Play 1 staan. 1 in de keuken, 2 in de huiskamer. Je kunt uitbreiden zoveel je wil.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
neem aan familie account waar je met max 5 accounts lid mee bent. Kost je dan 3 euro per account.

Mag officieel niet... je moet op hetzelfde adres wonen eigenlijk. Maar er mag wel meer niet en het werkt al ruim een jaar voor ons zo. Zelfde met Netflix, ook een abonnement met wat vrienden.. ook 3 euro per maand dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven