Welk merk stalkt jou?

17-06-2019 10:29 37 berichten
3 maanden geleden heb ik op Pinterest een bed van Auping gepinned. Kek bed en past in onze toekomstige slaapkamer. Verder niet bij nagedacht. Sindsdien zie ik op bijna elke website/social media kanaal/YouTube filmpje advertenties van Auping.

De pin ontpinnen werkte niet, ik zit vast aan Auping. Vóór die pin had ik nog nooit nagedacht over een Auping, nog nooit gezocht op Auping of gepraat over Auping. Nu kom ik er niet meer van af :-[

Ik vertelde dit weekend mijn martelgang op een borrel en verhip: ik bleek niet de enige. De één heeft het met Skoda of een voedseldoos en de ander met Big Green egg.

Dus wie is jouw online-retail-stalker? :sherlock:


Afbeelding
Zalando! En een bepaalde Engelse datingsite, waar ik nog nooit van had gehoord :-?
Alle reacties Link kopieren
Via laptop geen, daar gebruik ik een adblocker. Op m'n telefoon is het voornamelijk de Large ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Tip: verwijder eens je cookies en je geschiedenis. Zelf brows ik altijd anoniem, dan wordt dit bij afsluiten automatisch gedaan.

On topic: niet echt advertenties, maar wel nieuwsbrieven waarvoor ik mij blijf uitschrijven...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Geen merk, wel de winkelketen van van Haren. Ik weet het heb er zelf op geklikt.
( dit door iemand die de link met schoenen hier had neer gezet van desbetreffende winkelketen)
Ourtime, dating voor 50+. Ik ben nog lang niet 50+, bovendien heb ik al iemand en ben ik niet op zoek. En m'n vriend ook niet, dat weet ik in dit geval 100% zeker.
Vorige week had ik bij Smallable rondgeneusd voor kleding voor mijn dochter. Sindsdien zie ik overal advertenties van kleding die ik bekeken heb of had kunnen bekijken, waardoor ik toch aardig wat voor dochter heb gekocht.

Kind blij. Man niet blij. En ik, zei de gek, bedenk bij nagenoeg elke advertentie dat dit ook geweldig zou staan bij mijn grietje.
O, en ik krijg regelmatig te zien of ik een kamer voor een uur wil huren. :hamer: Ik zou bijna mijn man ergens van verdenken.
Alle reacties Link kopieren
De geboorteposter. Ongetwijfeld omdat ik tijdens de zwangerschap informatie via Google zocht over de bevalling e.d. Maar dochter is nu 6 maanden en nog steeds krijg ik die advertentie te zien, en ik vind het echt een onzinproduct. Een standaard afbeelding van een lelijk getekend poppetje die ze schalen naar de lengte van je baby bij geboorte. Ik ken iemand die zo'n poster heeft en de tekening lijkt totaal niet op haar baby bij de geboorte. Je kunt net zo goed zelf iets van internet plukken en mooi uitprinten, ben je voor een paar euro klaar.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Zalando is ook behoorlijk aanwezig hier. Laatst had ik in een topic over goedkope zomerschoenen op een link geklikt en nu word ik platgespamd met lelijke espadrilles.
Alle reacties Link kopieren
Voornamelijk AliExpress en Otto. Bij de Otto bestel ik niets, ooit eens de site bezocht, maar was niet wat ik zocht. En Ali bekijk ik altijd als eerst als ik iets nodig heb voor mn telefoon of tablet. Als ik daar op ben geweest zie ik ook steeds de producten die ik bekeken heb in de advertentie. Alsof ze me willen blijven herinneren dat ik nog iets nodig heb. Stoor me er weinig aan maar valt wel op
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vorig jaar ben bevallen van een niet levensvatbaar kindje met 4.5 maand bleef ik nog heel lang allemaal baby en zwangerschap pop ups krijgen.
Dat was echt super pijnlijk.

Inmiddels bevallen van een kerngezonde dochter.
gioia82 schreef:
17-06-2019 10:38
De geboorteposter. Ongetwijfeld omdat ik tijdens de zwangerschap informatie via Google zocht over de bevalling e.d. Maar dochter is nu 6 maanden en nog steeds krijg ik die advertentie te zien, en ik vind het echt een onzinproduct. Een standaard afbeelding van een lelijk getekend poppetje die ze schalen naar de lengte van je baby bij geboorte. Ik ken iemand die zo'n poster heeft en de tekening lijkt totaal niet op haar baby bij de geboorte. Je kunt net zo goed zelf iets van internet plukken en mooi uitprinten, ben je voor een paar euro klaar.


Oooooh ja! Die stalkt mij ook.

Ik heb ergens ook nog iets gelezen dat die poster zo algemeen is dat als je kind bijvoorbeeld langer was dan 52cm of zwaarder dan 4 kilo, ze de poster niet kunnen maken :facepalm: Kleintjes kunnen ze ook niet.
Staafmixer :hug:
staafmixer schreef:
17-06-2019 10:44
Toen ik vorig jaar ben bevallen van een niet levensvatbaar kindje met 4.5 maand bleef ik nog heel lang allemaal baby en zwangerschap pop ups krijgen.
Dat was echt super pijnlijk.

Inmiddels bevallen van een kerngezonde dochter.


Ja dat lijkt mij ook heel naar :hug:
dianaf schreef:
17-06-2019 10:32
Tip: verwijder eens je cookies en je geschiedenis. Zelf brows ik altijd anoniem, dan wordt dit bij afsluiten automatisch gedaan.

On topic: niet echt advertenties, maar wel nieuwsbrieven waarvoor ik mij blijf uitschrijven...


Dit werkt tot aan social media. Op Instagram en Pinterest houden ze geen rekening met cookies :-(
Alle reacties Link kopieren
H&M, Shein, Nakd en andere jurkverkopende zaken. Zoek een jurkje voor een bruiloft binnenkort.

Toen ik maar niet zwanger werd kreeg ik idd ook voortdurend zwangerschaps- en ovulatietesten in beeld. K*t was dat.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
gioia82 schreef:
17-06-2019 10:38
De geboorteposter. Ongetwijfeld omdat ik tijdens de zwangerschap informatie via Google zocht over de bevalling e.d. Maar dochter is nu 6 maanden en nog steeds krijg ik die advertentie te zien, en ik vind het echt een onzinproduct. Een standaard afbeelding van een lelijk getekend poppetje die ze schalen naar de lengte van je baby bij geboorte. Ik ken iemand die zo'n poster heeft en de tekening lijkt totaal niet op haar baby bij de geboorte. Je kunt net zo goed zelf iets van internet plukken en mooi uitprinten, ben je voor een paar euro klaar.
Nooit van gehoord (ben ook niet zwanger) maar nou ben ik benieuwd maar ik ga het maar niet googlen, want daar krijt ik spijt van :sherlock:
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
VlammendeTroela schreef:
17-06-2019 11:11
Nooit van gehoord (ben ook niet zwanger) maar nou ben ik benieuwd maar ik ga het maar niet googlen, want daar krijt ik spijt van :sherlock:
Heb ik even gedaan. Is dit hem?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp, Vila.
Niet erg, ik ben aan het afvallen en dus langzaam toe aan een nieuwe kleinere garderobe :-D .

Die geboorteposter vind ik naast onzin eigenlijk ook best lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ons internetgebruik is dermate intensief en divers dat er niet echt 1 uitspringt, we krijgen hier thuis echt zeer uiteenlopende dingen te zien

wel vind ik het leuk als het algoritme het even helemaal misheeft, zo kreeg ik een tijdlang heel veel reclame voor een datingapp voor lesbische vrouwen terwijl ik allang in een heteroseksuele relatie zit.

ik heb ook een adblocker dus zie eigenlijk alleen maar advertenties op social media, de geboorteposter komt wel regelmatig voorbij inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel al 2 keer gehad dat we aan tafel zaten te praten over disneyland parijs en ik daarna meteen een advertentie te zien kreeg op instagram :sherlock:
Zalando. Als het bedrijf net zo tof is als hun reclame dan koop ik er nooit.
Wish. Geen idee waarom, ik ben nooit op hun site geweest, laat staan wat gekocht. Maar ze blijven me maar overal achtervolgen.
Adblocker en cookies verwijderen. En ik reinig om de zoveel tijd mijn laptop. Dus daar nooit echt last.

Op mijn telefoon heb ik helaas Mango die denkt dat ze naast popupreclames en nieuwsbrieven ( blijf uitschrijven) ook smsjes mogen sturen. Echt irritant.

Zalando vooral in mijn mail ernstig vaak aanwezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven