Email in buitenland

17-06-2019 17:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst toen ik in buitenland was synchroniseerde mijn email niet. Op mijn smartphone.
Heel vervelend ik was thuis en ja mijn email deed het weer.
Nu vraag ik me dus af waar heeft het aangelegen,en hoe kan ik het voorkomen dat het weer
Gebeurd.
Deed je internet het verder wel?
En als je 4G wel werkte, staat er niet ergens bij instellingen dat je mail alleen WiFi gebruikt en geen 4G?
Misschien dat je bij de instellingen hebt aangegeven dat hij alleen berichten ontvangt en verstuurt wanneer er wifi is?
Was je tefoon vol? Bij mij als mijn tel vol is dan doet mijn mail het ook niet meer.
Kon je wel gewoon internetten? Want anders heb je ook nog kans dat je data roaming in het buitenland op je toestel uit stond.
Bij mijn vorige werk zat er een extra beveiliging op internetten in het buitenland op mijn werktelefoon. Stamde nog uit de tijd dat roaming over de grens erg duur was. Misschien is het zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ik kon gewoon via het wifi netwerk wel internetten en whatsappen maar niet mijn mail ophalen.
Toen dat bij mij niet werkte kwam dat doordat het WiFi signaal te zwak was of omdat ik op 4G zat en ingesteld had dat synchroniseren alleen met WiFi verbinding mag en ook niet automatisch.
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat je mail de wifi niet vertrouwd, maar dit wordt wel aangegeven
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Superhuisvrouw schreef:
17-06-2019 17:54
Laatst toen ik in buitenland was synchroniseerde mijn email niet. Op mijn smartphone.
Heel vervelend ik was thuis en ja mijn email deed het weer.
Nu vraag ik me dus af waar heeft het aangelegen,en hoe kan ik het voorkomen dat het weer
Gebeurd.
Heb je wel geprobeerd om via het 'webadres' je mail op te halen ? Geprobeerd met je eigen internetbundel of wifi ?
Alle reacties Link kopieren
Ariellle schreef:
17-06-2019 18:39
Heb je wel geprobeerd om via het 'webadres' je mail op te halen ? Geprobeerd met je eigen internetbundel of wifi ?
Ja ook geprobeerd en dan kreeg ik de melding inloggen is mislukt.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het om een Hotmail of outlook mailadres? Dan komt het door een beveiliging van Microsoft. Tenminste, bij mij en mijn moeder wel. Elke keer bal wanneer we naar het buitenland gaan. Oplossing is inloggen bij Microsoft en dan aangeven dat jij op een buitenlandse locatie zit en dus de vraag beantwoorden met “ dit ben ik”.
Daarna werkt het weer.
Alle reacties Link kopieren
Theoneandonlyme schreef:
17-06-2019 19:03
Gaat het om een Hotmail of outlook mailadres? Dan komt het door een beveiliging van Microsoft. Tenminste, bij mij en mijn moeder wel. Elke keer bal wanneer we naar het buitenland gaan. Oplossing is inloggen bij Microsoft en dan aangeven dat jij op een buitenlandse locatie zit en dus de vraag beantwoorden met “ dit ben ik”.
Daarna werkt het weer.

Oké,moet ik dat de volgende keer maar proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven