Help! Foto’s van iphone X korrelig

22-06-2019 18:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Als ik een foto toegestuurd krijg van een iphone X op mijn iphone 8 zijn ze korrelig, slechte resolutie. Op de iphone X zijn ze dan gewoon scherp.
Is dit een instelling op mijn 8 of een verstuur instelling op de iphone X?

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Mijn Samsung S8 maakt de prachtigste foto's en filmpjes...de iPhone 8 van mn mn daarentegen dramatisch. Ik herken het wel.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
22-06-2019 19:17
Mijn Samsung S8 maakt de prachtigste foto's en filmpjes...de iPhone 8 van mn mn daarentegen dramatisch. Ik herken het wel.
Maar dat is niet het probleem.. de foto’s zijn scherp op het toestel waarmee ze gemaakt zijn schrijft to.. alleen op haar telefoon niet.


TO: de iPhone X heeft een OLED scherm met veel hogere resolutie dan de iPhone 8.. dit zou dus idd het probleem kunnen verklaren. Het is mij nog niet opgevallen moet ik zeggen. Ik heb een iPhone x en mijn man een iPhone 7. Ik zal er eens op letten of ik dat ook zie
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Zou idd met verzenden te maken kunnen hebben. Foto’s die ik via WhatsApp ontvang zijn vaak ook van mindere kwaliteit. Via mail gaat dat stukken beter.
Whatsapp stuurt slechte versies van foto's.
Whatsapp verkleint foto's drastisch. Daarnaast, heeft de maker toevallig getracht 'in te zoomen'? Want smartphones hebben geen optische zoomlenzen, uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Of zijn het foto's gemaakt in het donker, waardoor er ruis ontstaat?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
22-06-2019 19:39
Whatsapp verkleint foto's drastisch. Daarnaast, heeft de maker toevallig getracht 'in te zoomen'? Want smartphones hebben geen optische zoomlenzen, uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Of zijn het foto's gemaakt in het donker, waardoor er ruis ontstaat?
Whatsapp verkleint ze zeg je, maar ook als ze op de filmrol staan?
Het was een foto waarbij we op een afstandje stonden, maar op de iphone X was die foto haarscherp en bij mij wat geblurred. Close ups gaan beter.
Alle reacties Link kopieren
Julia86 schreef:
22-06-2019 19:57
Whatsapp verkleint ze zeg je, maar ook als ze op de filmrol staan?
Het was een foto waarbij we op een afstandje stonden, maar op de iphone X was die foto haarscherp en bij mij wat geblurred. Close ups gaan beter.
Hoe bedoel je? Jij krijgt een foto toegestuurd via WhatsApp en slaat deze op? Want dan krijg je de verminderde kwaliteit van WhatsApp.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Van iPhone naar iPhone kun je beter de berichten/Message-functie van Apple zelf gebruiken.
Die behoudt de kwaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven